09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی درجه یک با انواع طرح های شش و هشت رنگ در کاشان تولید شده و توسط مجموعه بازرگانی پرسان پارس در شهرستان های مختلف توزیع می گردد.

گلیم یک محصول ارزان و پرمشتری در شهرستان های مختلف کشور است. از آنجایی که فرش محصولی گران قیمت است معمولا در مغازه های کوچک شهرستان های خرید و فروشش در حدی نیست که بتوانند هزینه های یک فروشگاه را پاسخگو باشد. در این شرایط گلیم ماشینی، گبه؛ تابلو فرش، پشتی و روفرشی و حتی پتو از محصولات جانبی هستند که به کمک فروشنده آمده و با عرضه این محصولات که قیمت ارزان و مصرف بالایی دارند، مغازه دارها می توانند سود خوبی بدست اورند.

گلیم در راهرو، راه پله، اتاق خواب یا هر بخش جانبی و کم مصرف منزل قابلیت استفاده دارد و معمولا در فواصل زمانی کوتاه هم تعویض می شود. قیمت پایین این محصول مصرف آن را در شهرستان هایی که اقشار کم درآمد بیشتری دارند، افزایش داده است.

این محصولات به صورت رولی در عرض های مختلف از نیم متر تا سه متر بافت می شوند و به عنوان کناره استفاده می شوند. در سایزبندی کامل هم امکان تهیه گلیم در ابعاد 1.5*1 ، تا 3*4 که شامل تمامی سایز های استاندارد می باشد، امکان پذیر است. در این گالری هر دو نوع شش رنگ و هشت رنگ از گلیم های ماشینی کاشان عرضه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر