09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 بهمن 1397 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی یک کفپوش ارزان قیمت و پرفروش در ایران به شمار می رود که تولید و پخش عمده آن در شهر کاشان به سراسر کشور می باشد.

همانطور که در صنعت فرش ماشینی کشور، وجود فرش های ظریف، زیبا و با کیفیت لازم است که قیمت بالایی دارند، کفپوش های ارزان قیمتی هم لازم است که برای مصارف جانبی یا فضاهای کم کارپرد در منزل یا استفاده افراد کم درآمد تولید شوند. علاوه بر این مکان های عمومی چون رستوران های سنتی و سفره خانه ها، مسافرخانه های موجود در شهرهای مختلف همگی با فرش یا گلیم و گبه ارزان مفروش می شوند. در بین انواع تولیدات، گلیم ماشینی دارای ارزان ترین قیمت ممکن می باشد؛ این محصول به دو صورت شش و هشت رنگ بافت می شود و شانه و تراکم پایین تری هم نسبت به فرش دارد. به صورت کلی دستگاه بافندگی گلیم به صورت کامل با دستگاه فرشبافی متفاوت است و در نتیجه دو محصول متفاوت حاصل فعالیت این دستگاه ها می باشد.

خرید عمده گلیم ماشینی پرسان

مجموعه پرسان پارس گلیم ماشینی را در قالب دو کاتالوگ مختلف عرضه نموده است. اولی گلیم ارزان قیمت 6 رنگ که مصرف زیادی در شهرستان های جنوبی و غربی دارند و دومی گلیم های هشت رنگ که در در شهرهای بزرگ بیشتر مورد توجه بوده و بیشتر خرید می شوند. هر دو نوع گلیم 6 و 8 رنگ گلیم پادری، روپله ای، سایز و گلیم کناره دارند. فروشنده های این محصولات می توانند تهیه محصولات مورد نیازشان را به کمک مشاورین از مجموعه پرسان پارس انجام دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر