09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گلیم ماشینی 6 رنگ و 8 رنگ، گلیم فرش درجه یک با کیفیت بافت عالی را می توانید از پخش عمده کاشان به صورت مستقیم در شهرستان خود تهیه نمایید.

گلیم فرش و گلیم محصولات پرفروش این روزها در بازار هستند. گلیم فرش فانتزی که هم به صورت فانتزی 320 شانه و 500 شانه و هم در قالب گبه سنتی تولید می شود، فروش بالایی هم دارد. عمدتا خریداران این محصولات پخش عمده ها در شهرستان ها هستند که برای فروش محصولی ارزان و مرغوب می خواهند. گلیم فرش که به آن فریز هیت ست هم می گویند در بسیاری فضاها می تواند جایگزین فرش شده و با هزینه کمتر فضای زیباتر و خاص تری هم ایجاد می کند و همین موضوع محبوبیت و فروش آن را افزون نموده است.

همانطور که می دانید در افت و خیزهای بازار قیمت تمامی محصولات داخلی و خارجی افزایش قابل توجهی داشته است و یافتن فرش و گلیم خوب با قیمت متعادل کار دشواری شده است. در این مجموعه تلاش ما این بوده که برای حفظ مشتریان نهایت کوشش خود را برای حفظ قیمت ها در حداقل میزان ممکن را داشته باشیم. تولیدات جدید تا حد امکان با حداقل افزایش در قیمت ها همراه بوده و همواره از نخ و الیاف مرغوب در بافت فرش ها استفاده شده است و کیفیت محصولات در بالاترین سطح ممکن حفظ شده است.

گلیم فرش ماشینی در این گالری به دو صورت 320 شانه تراکم 700 و 500 شانه تراکم 1200 که شامل گبه سنتی ماشینی هم می شود تولید می شود، تمامی طرح های تولیدی اعم از نقشه های قدیمی و جدید و به روز را در شبکه های اجتماعی مرتبط با مجموعه قرار داده ایم و مشتریان می توانند از همین راه ها و سایت اصلی ما را دنبال نموده و سفارشات خود را از طریق کارشناسان ثبت نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر