09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید و پخش عمده انواع پشتی فرش ماشینی دیواری که رویه آن به صورت 700 شانه، 1000 و 1200 شانه تولید شده و با فروم فشرده پر شده است در این مجموعه انجام می شود.

پشتی از محصولات با حجم مصرف زیاد در کشور است و تقریبا از کاشان به تمامی شهرهای ایران ارسال می شود. با توجه به اینکه فضای خانه ها در شهرستان ها بزرگ بوده و با یه دست مبلمان تمام فضای پوشش داده نمی شود، معمولا از پشتی فرش برای تزیین و مصرف استفاده می شود. مزایای پشتی فرش این است که خریدار می تواند آن را نقشه ان را با فرش منزلش ست نماید و بدین ترتیب نظم و زیبایی بیشتری در دکوراسیون منزلش ایجاد نماید. استفاده از پشتی فرش به عنوان تزیین و برای مصرف در شهرستان ها بیشتر از شهرهای بزرگ باب بوده و در شهرهای بزرگ مصرف کمتری دارد. اما با توجه به تراکم بیشتر جمعیت در کلان شهرها این مناطق هم می توانند از خریداران بزرگ این محصولات باشند.

نحوه تولید و پخش پشتی فرش ماشینی

پشتی فرش ماشینی در کاشان توسط کارخانه های مختلف در ابعاد 50*100 و 50*85 تولید می شود، برای برخی مناطق کشور که مصرف پشتی فرش پهن دارند، می توان عرض آن را تا 53 سانتی متر هم بافت نمود. پس از بافت رویه در ابعاد مورد نظر، نوبت به پر نمودن آن می رسد که با توجه به نوع ماده مصرفی برای پر کردن، قیمت تمام شده پشتی تعیین می گردد. بیشتر پشتی ها با فوم فشرده مرغوب پر می شود، پشتی های گران تری نیز وجود دارند که از پرز برای پر کردنشان استفاده می شود. برای خرید پشتی ارزان هم می توانید نوع پر شدن آن را تعیین کنید تا قیمت آن کمتر شود. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر