09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 بهمن 1396 در ساعت 14 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید خام هزار شانه ابریشمی برای استفاده در تولید تابلو فرش چاپی مناسب می باشد و پخش عمده آن توسط مجموعه پرسان پارس از کاشان صورت می گیرد.

فرش خام پلی استر که دارای شانه 1000 و تراکم 3000 باشد معمولا برای چاپ مناسب تر است و بیشتر افرادی هم که کار چاپ عکس روی فرش انجام می دهند به دنبال چنین فرشی برای چاپ هستند. اما نوع پلی استری که برای بافت فرش استفاده شده است هم در کیفیت فرش و در نتیجه بهبود کیفیت تابلو فرش چاپی موثر است. در بین انواع فرش های پلی استر موجود آن دسته از محصولاتی که دارای نخ فیلامنت هستند مرغوب تر بوده و جذب رنگ و ثبات رنگ بیشتر و بهتری را در تابلو فرش چاپی ایجاد می کنند.

شرکت فرش پرسان پارس در تولید انواع فرش خام پلی استر و اکریلیک در شانه و تراکم مختلف فعالیت دارد و لذا یک  کلکسیون خوب و متنوع از این محصولات را به افرادی که کار چاپ روی فرش انجام می دهند ارائه می دهد. معمولا مشتریان از هر مدل اکریلیک و پلی استر تعدادی نمونه خرید می کنند و پس از اطمینان از کیفیت فرش مورد نظر را خریداری می کنند. در این مجموعه کار برش فرش در ابعاد مورد نظر خریدار، ریشه و زیگزاگ با کیفیت خوب هم انجام شده و قیمت تمام شده سایزهای مختلف تابلو فرش چاپی را هم کارشناسان به خریداران اعلام می کنند. معمولا سایز های کوچک A3 و A4 و سایز محبوب 50*70 بیشترین میزان فروش را در این مدل تابلو فرش ها دارند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر