09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1396 در ساعت 17 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین تابلو فرش چاپی با رخ زیبا و جذاب را زمانی می توان تولید نمود که فرش خام سفید که برای چاپ استفاده می شود دارای کیفیت خوب و جنس مناسب باشد.

تابلو فرش چاپی از همان ابتدای زمان ورود به بازار فروش، به سرعت مورد توجه قرار گرفته و شاهد رشد روز افزون حجم تولید و فروش این محصول در سراسر کشور هستیم. در شهرهای مختلف کشور افرادی که دستگاه چاپ سابلیمیشن حرارتی یا یو وی دارند و در حوزه چاپ فعالیت دارند، چاپ عکس روی تابلو فرش را هم به خدمات خود اضافه نموده اند و می توان گفت تقریبا در تمامی شهرستان های بزرگ مجموعه هایی هستند که خدمات چاپ عکس روی فرش را انجام می دهند. تمامی این مراکز برای ارائه تابلو فرش چاپی زیبا و با کیفیت لازم  است فرش خام سفید مرغوب و مناسبی را تهیه نمایند.

به علت افزایش حجم فروش فرش خام در حال حاضر شرکت های فرش زیادی اقدام به تولید فرش سفید نموده اند و دسترسی به فرش سفید نسبت به گذشته بسیار راحتتر شده است. اما اگر کمی تجربه در حوزه چاپ داشت باشید متوجه هستید که هر نوع تابلو فرش سفید ساده باف هم برای استفاده در فرآیند چاپ مناسب نیست و لازم است برخی ویژگی هایی که در زیر ذکر می شود را داشته باشد تا تابلو فرش چاپی که تولید می شود زیبا و با دوام باشد.

ویژگی های فرش خام سفید برای چاپ

فرش سفیدی که برای چاپ استفاده می شود بهتر است دارای الیاف ابریشمی یا همان پلی استر فیلامنت باشد. هرچه جنس الیاف مرغوب تر باشد میزان جذب رنگ بالاتر رفته و تابلو فرش چاپی زیباتری تولید می شود. شانه و تراکم هم در ظرافت و زیبایی تابلو فرش تاثیر زیادی دارد. تابلو فرشی که با فرش 1000 شانه ابریشمی یا 1200 شانه تهیه شده باشد قطعا جذاب تر از نوع 700 شانه خواهد بود. طول خاب هم در تولید تابلو فرش خوب تاثیر دارد اما تجربه ما در این حوزه نشان داده که این امر کمی هم سلیقه ای است. برخی افراد ترجیح می دهند تابلو فرش طول خاب زیادی داشته باشد تا چاپ روی آن، تابلو فرش را به حالت پوستری و مصنوعی در نیاورد و ظاهر تابلو فرش گونه خود را حفظ نماید. برخی از مشتریان هم برعکس به دنبال فرش خام با طول خاب کم هستند تا در فرآیند چاپ عمق نفوذ رنگ در آن بیشتر شده و سفیدی ریشه آن کمتر شود. لذا با توجه به وجود سلایق مختلف در این گالری فرش خام به دو صورت طول خاب کوتاه و همچنین طول خاب بلند عرضه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر