09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع پشتی فرش درجه یک ماشینی با کیفیت سفارشی مورد نظر مشتریان بافت شده، پر و دوخته می شود و در سطح شهرستان ها به صورت عمده پخش می شود.

مراحل تولید پشتی فرش به این ترتیب است که ابتدا رویه آن با کیفیت مختلف اعم از 440 شانه تا 1200 شانه در نقشه های مختلف بافت می شود، پس از آن رویه تولید شده به یک سوله منتقل می شود و در آن رول های بافت شده برش زده می شوند و با پارچه دوخت آن انجام می شود. پر کردن پشتی هم در همان جا با یونولیت، فوم فشرده یا پرز انجام می شود. با توجه به اینکه چه نوع موادی در پر کردن پشتی فرش استفاده شده است و رویه آن چه شانه و تراکمی دارد، در نهایت قیمت تمام شده آن مشخص می شود.

پشتی فرش به صورت جفتی به فروش می رسد و قیمت آن هم به صورت جفت به مشتریان ارائه می گردد. مراکزی چون مجموعه پرسان پارس که تولید و پخش مستقیم این محصولات را انجام می دهند، معمولا مناسب ترین مراکز برای تهیه پشتی به شمار می روند و مغازه دارها و پخش های فعال در شهرستان ها برای تامین اجناس خوب با این مراکز در ارتباط هستند. شما هم اگر فروشنده این محصول هستید و یا در تعداد بالا می خواهید پشتی فرش خریداری کنید می توانید از مجموعه ما برای تهیه محصول مورد نیازتان استفاده کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر