09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 دی 1397 در ساعت 14 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که می دانید در سال 1395 دستگاه های چاپ دیجیتالی و حرارتی وارد بازار شده اند که با استفاده از آنها می توان عکس و طرح های مختلف را بر روی تابلو فرش چاپ نمود. این مدل از تابلو فرش ها به علت نداشتن محدودیت رنگ تابلو فرش های بافتی، بسیار زیباتر و جذاب تر بوده و قیمت مناسبی هم نسبت به تولیدات دیگر دارند. لذا افراد زیادی در همین یک سال وارد حرفه چاپ تابلو فرش شده اند، این عزیزان برای داشتن محصولات بهتر و با کیفیت بالاتر نیازمند تابلو فرش های خامی هستند که قابلیت جذب رنگ بالاتری داشته و کیفیت چاپ را بهتر نمایند.

مشخصات تابلو فرش خام خوب

تابلو فرش های خام از نظر جنس الیاف به دو صورت اکرولیک یا پلی استر ( ابریشمی) در کارخانه ها تولید می شوند که با توجه به آزمایشات مختلف انجام شده با دستگاه های چاپ، نمونه های پلی استر یا ابریشمی بازدهی بهتری داشته و میزان جذب رنگ بیشتر و جلوه بهتری را داشته اند. از نظر شانه و تراکم هم این محصولات به صورت 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه موجود هستند. که هرچه شانه فرش بالاتر باشد، طول خاب آن کمتر و در نتیجه برای چاپ مناسب تر خواهد بود. اما از آنجایی که در حال حاضر در کشور فرش پلی استری در شانه 1200 تولید نمی شود و تنها فرش خام 1200 شانه اکرولیک موجود هستند، لذا بهترین نوع تابلو فرش برای چاپ در حال حاضر تابلو فرش های 1000 شانه ابریشمی هستند.

قیمت تابلو فرش ماشینی خام برای چاپ

با توجه به اینکه مشتریان تابلو فرش های خام فروشنده هایی هستند که این محصولات را برای چاپ نیاز دارند، لذا قیمت هایی که برای این تولیدات در نظر گرفته شده است برای تمامی خریداران، قیمت عمده بوده و عزیزانی که میخواهند در ابتدا تعداد کمی را برای نمونه خریداری کنند هم می توانند با قیمت عمده تابلو فرش های مورد نیازشان را از این مجموعه خریداری کنند.

فرش خام سابلیمیشن

ابعاد تابلو فرش های ماشینی خام سفید

مشتریان می توانند با توجه به ابعاد دستگاه چاپ خود، ابعاد مورد نیازشان را به کارشناسان ارائه نموده تا مطابق با سفارششان ریشه و زیگزاگ تابلو فرش ها صورت گیرد. اما ابعاد 70*50 و 90*50 به صورت آماده در مجموعه موجود بوده و پس از ثبت سفارش از سوی خریدار ریشه و زیگزاگ آن انجام می گردد. بازه زمانی مورد نیاز برای تحویل سفارش حدود سه الی 4 روز می باشد.

خرید فرش خام سفید سابلیمیشن

برای چاپ عکس روی فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی شما به یک فرش خام با کیفیت و مرغوب احتیاج دارید، همانطور که در فوق انواع فرش خام موجود در بازار معرفی شد، مشخص است بهرتین انتخاب فری خرید فرش خام به خصوص در مواردی که هدف شما تبدیل عکس به تابلو فرش چهره می باشد، بهترین گزینه فرش 1000 شانه پلی استر است که قابلیت جذب رنگ بالایی دارد و تابلو فرش های تولیدی با این فرش خام دارای شفافیت و وضوح خوبی هستند. در این سایت ما این فرش خام سفید را در ابعاد سفارشی و دلخواه شما برش زده و به ریشه گره دار مرغوب به صورت تابلو فرش سفید زیبا آماده چاپ آماده می کنیم و برای شما در سراسر کشور ارسال می نماییم. نمونه های فرش هام و لبست قیمت فرش خام سفید را می توانید از کارشناسان دریافت کنید.

فرش خام سابلیمیشن

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر