09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت تشریفاتی قرمز با حاشیه طلاکوب ارزان ترین مدل از فرش تشریفاتی به شمار می رود که برای استفاده در فضاهای باز که رفت و آمد زیادی دارند مناسب است.

هتل ها و تالار ها معمولا برای ورودی از موکت و فرش تشریفاتی استفاده می کنند و به علت اینکه در فضای بیرونی این اماکن معمولا آتش بازی انجام می شود و رفت و امد زیادی هم وجود دارد، لازم است یک کفپوش ارزان قیمت برای ورودی استفاده شود که در صورت سوختگی و خراب شدن به راحتی و با هزینه بسیار کم بتوان آن را تعویض نمود. به همین دلیل بیشتر هتل ها، رستوران ها و تالار ها از موکت تشریفاتی با حاشیه ورساچه طلاکوب استفاده می شود که ارزان ترین مدل از انواع کفپوش های تشریفاتی می باشد.

موکت تشریفاتی طلاکوب با حاشیه ورساچه دارای دو رنگ قرمز و قهوه ای است و مشتریان می توانند بر اساس دکوراسیونی که دارند یکی از این دو رنگ را برای مکان مورد نظر انختاب نمایند. رول های تشریفاتی ورساچه معمولا طول 20 الی 40 متر دارند و متراژ مورد نظر شما بر اساس متراژ های موجود تهیه خواهد شد. در این گالری انواع دیگری از فرش تشریفاتی با کیفیت بهتر و تنوع رنگبندی بیشتر هم وجود دارد که برای مشتریانی که به دنبال محصولات مرغوب تر می باشند مناسب است و البته قیمت بالاتری هم دارد. جزییات کامل در مورد محصولات تشریفاتی را کارشناسان در اختیار شما قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر