09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مدل کفپوش ها تزیینی بوده و برای ورودی فضاهای مختلف و راه پله ها به کار می روند و جنبه تشریفات دارند. مشتریان فرش های تشریفاتی دو دسته هستند؛ دسته اول افرادی هستند که به دنبال یک کفپوش سبک و ارزان قیمت هستند که برای مدت کوتاهی میخواهند از این محصول استفاده کنند یا در بازه های زمانی مشخص آن را با محصول نو و تمیز جایگزین نمایند، لذا قیمت برایشان در اولویت خرید بوده و کفپوش های ارزان تر را خریداری می کنند، دسته دوم مشتریانی هستند که به دنبال یک کفپوش با کیفیت، سنگین و نرم هستند که بتوانند در تایم طولانی تری از این محصولات استفاده نمایند و با توجه به کیفیت بالای فضای مورد نظرشان یک محصول مرغوب را نیز برای خرید انتخاب می کنند. هر دو دسته از مشتریان می توانند در این مجموعه کفپوش دلخواه خود را یافته و خریداری کنند. انواع محصولات موجود در این مجموعه در زیر معرفی می گردد.

فرش تشریفاتی اکرولیک و پلی استر

فرش های تشریفاتی از نظر نوع الیاف به کار رفته در بافتشان به دو دسته پلی استر و اکرولیک تقسیم می شوند. این مدل فرش ها به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 تولید می شوند، نوع اکرولیک کیفیت و دوام بیشتری داشته و در ابتدای استفاده کمی پرزدهی نیز دارد. اما نوع پلی استری قیمت پایین تری دارد و پرزدهی نیز ندارد؛ طول عمر استفاده از فرش های پلی استری هم کمتر از کفپوش های اکرولیکی است.

فرش های تشریفاتی در عرض های مختلف از نیم متر تا سه متر طبق سفارش مشتریان بافته می شوند و بیشترین تولیدات شامل عرض 1 متر ، 1.20 و 1.5 متر می باشند.

موکت فرش تشریفاتی ارزان

موکت فرش تشریفاتی طرح و نقشه ای مشابه فرش های تشریفاتی دارند و تنها تفاوتشان در نوع بافت ساده ترشان است و وزن کمتری که دارند؛ این امر موجب شده تا این محصولات با قیمت کمتری عرضه شوند و افرادی که می خواهند این محصولات را با هزینه کمتر خریداری کنند این مدل کفپوش ها را انتخاب می کنند. طرح قرمز لاکی یا زرشکی با حاشیه کرم و همچنین رنگ گردویی با حاشیه کرم در این حالت بافت می شود و به علت قیمت مناسب، این محصولات بیشترین مزیان فروش را هم دارند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر