09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 مهر 1398 در ساعت 17 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی 1200 شانه جدید که دارای تراکم 3600 هستند با مشخصات فنی کامل در این بخش معرفی شده و با قیمت مناسب از کاشان به سراسر کشور ارسال می شود.

صنعت فرش ماشینی در کشور ما با گذشت نیم قرن در حال حاضر تبدیل به یک بخش بزرگ اقتصادی شده است که اشتغال زایی و درآمد زیادی را به ارمغان آورده است. با داشتن سرمایه کافی به راحتی می توان به این صنعت ورود کرد و اگر در همان ابتدا از افراد کارآمد و ماهر برای طراحی، تولید و تهیه مواد اولیه مورد نیاز بافت فرش استفاده شود، قطعا محصولی که حاصل می گردد ارزش قیمتی بالایی دارد. تجربه ثابت کرده است که ایجاد واحد های کوچک تولیدی و بافت فرش ماشینی بدون خطوط کامل تولید اعم از ریسندگی، رنگرزی، بافندگی و تکمیل فاقد ارزش افزوده است و در سطوح بین المللی نمی تواند موفق عمل نماید. لذا برندهای بزرگ و برجسته کشور معمولا خطوط تولیدشان کامل بوده و به صورت خود کفا تمامی مراحل طراحی و تولید فرش را انجام می دهند. انواع فرش ماشینی در حال حاضر در کارخانه ها تولید می شود که فرش 1200 شانه جدید ترین این محصولات شمرده می شود. در تولید این محصول تلاش شده است ظریف ترین الیاف برای بافت استفاده شود تا ظرافت و زیبایی ابریشم گونه در رخ فرش ایجاد گرد. تراکم بالا در بافت آن هم موجب پرمغز شدن فرش و استحکام آن شده است.

خرید فرش 1200 شانه خوب

همانطور که گفته شد فرش 1200 شانه کاشان یک محصول درجه یک و جدید در صنعت فرش ماشینی به شمار می رود و ویژگی های برجسته ای دارد که آن را در بازار فرش محبوب نموده است. این محصول در حال حاضر توسط برندهای بزرگ و نام آشنای کشور در نقشه های متفاوت و زیبایی بافت می شود. تمامی خط تولید کارخانه های بزرگ توسط خود این مجموعه ها کنترل می شود و حاصل آن تولید یک محصول بی نقص و با ضمانت در تمامی بخش های تولیدش می باشد. فرش 1200 شانه از این جهت که دارای کیفیت بافت عالی و ظرافت بالا  جلوه بی نظیر است مورد توجه است.

فرش ماشینی 1200 شانه

معایب فرش 1200 شانه

هر محصولی علاوه بر مزیت ها و ویژگی های خوبی که دارد، معایبی هم دارد که لازم است به مشتری گفته شود تا خریدار با توجه به ویژگی های مثبت و منفی آن محصول تصمیم به خرید یا عدم خرید آن داشته باشد. فرش ماشینی 1200 شانه کاشان، زیبا و ظریف است، میزان پرزدهی آن بسیار کم است که این موضوع باعث شده برای سلامتی بهتر از فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه باشد و طراحی و نقشه های خاص و بی نظیری هم دارد.

اما معایب این فرش هم که لازم است ذکر شود، یکی نازک بودن فرش است، داشتن شانه و تراکم بالا موجب شده تا خاب فرش کوتاه تر شده و در نتیجه ضخامت فرش 1200 شانه ریزبافت بسیار کمتر از فرش 700 شانه باشد و افرادی که فرش کلفت و با خاب سنگین دوست دارند این فرش برایشان مناسب نباشد. قیمت فرش 1200 شانه هم بالا است و برای کسانی که فرش ارزان قیمت می خواهند این یک عیب بزرگ به شمار می رود و در نتیجه گزینه های دیگر از محصولات موجود را برای خرید انتخاب می کنند.

قیمت فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر