09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه استفاده از فرش های قرمز تشریفاتی بسیار بیشتر از گذشته شده و اغلب رستوران ها، تالار و هتل های سطح شهر های بزرگ و شهرستان ها برای تزیین فضای مورد نظرشان از این کفپوش ها استفاده می کنند تا نظر مشتریان خود را جلب نمایند. مردم هم نسبت به گذشته در انتخاب این نوع فضاها حساس تر شده اند به این مسائل توجه بیشتری می کنند و در انتخابشان تاثیر به سزایی دارد.

این محصول در طیف وسیع کیفیتی تولید می شود و علت آن هم وجود مشتریان مختلف است. برای مثال رستوران های معمولی، یا به صورت کلی افرادی که می خواهند از یک کفپوش ارزان برای این منظور در فضای باز استفاده کنند قیمت برایشان بسیار اهمیت دارد و لذا به دنبال یافتن ارزان ترین نوع آن هستند. در مقابل مشتریان هتل های لوکس، تالار های بزرگ و امثال اینها معمولا کیفیت بالا و رخ فرش برایشان بسیار اهمیت دارد و نمی خواهند با خرید یک محصول ارزان از زیبایی و لوکس بودن فضا کاسته شود، به همین دلیل معمولا فرش های تشریفاتی با کیفیت را می پسندند.

انواع فرش و موکت تشریفاتی

در این بخش فرش و موکت های تشریفاتی بر اساس کیفیت و قیمتی که دارند معرفی می گردد:

موکت تشریفاتی ارزان قیمت

ارزان ترین کفپوش تشریفاتی که دارای قیمت بسیار ارزان بوده و تنها در سه سایز 80 سانتی متر، 100 و 120 سانتی متر بافت می شود و قیمت آن به صورت متر طولی محاسبه می شود. تصویر این موکت در شکل زیر نمایش داده شده است. این کفپوش سبک است و تنها در همین طرح که در تصویر می بینید و چند زمینه رنگ مشابه بافت می شود و طول رول ها نیز بین 25 الی 30 متر متغیر می باشد. با توجه به وزن پایین محصول می بایست از ترمز فرش یا چسب برای فیکس نمودن آن استفاده کرد.

موکت تشریفاتی قرمز طلاکوب

موکت فرش تشریفاتی

این محصول در سه زمینه رنگ کرم گردویی، لاکی کرم و همچنین زرشکی کرم بافت می شود، قیمت آن بر حسب متر مربع محاسبه می شود و در عرض های مختلف از نیم متر تا 3 متر در طول 25 الی 30 متر بافته می شود. جنس الیاف این کفپوش اکریلیک می باشد و حاشیه های آن جنس بی سی اف دارند و از نظر وزنی نسبت به موکت سنگین تر است، قیمت آن هم بالاتر از موکت معمولی تشریفاتی است و نسبت به فرش های تشریفاتی مرغوب قیمت پایین تری دارد.

موکت فرش تشریفات قرمز حاشیه کرم

فرش تشریفاتی

فرش های تشریفاتی مرغوب ترین نوع این محصول هستند که به دو صورت 500 شانه با تراکم 1000 و 700 شانه با تراکم 2550 بافت می شوند. طول خاب جدود 10 میلی متر دارند، سنگین هستند در رنگ بندی های مختلف قابلیت بافت دارند، قیمتشان بالا بوده و معمولا برای فضای داخلی هتل ها و تالار های بزرگ استفاده می شوند.

فرش قرمز تشریفات

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر