09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش تشریفات که برای استفاده در مراسمات تشریفاتی و رسمی تولید می شود انواع مختلفی از جنس فرش با شانه و تراکم و الیاف مختلف و موکت دارد که در این متن معرفی می شود.

اگر قصد تهیه مرغوب ترین و زیباترین فرش هتل تشریفاتی را دارید، اما محصولات مختلف را نمیشناسید و یا اینکه قصد خرید ارزان ترین مدل از فرش یا موکت تشریفاتی دارد اما از رنج قیمت ها اطلاع ندارید مطالعه این متن تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند. در واقع در این بخش سعی داریم انواع فرش و موکت تشریفاتی قرمز و رنگی را معرفی نموده و از نظر کیفیت و قیمت تقسیم بندی نماییم تا بتوانید راحتتر برای خرید این محصول اقدام نمایید.

در ابتدا این محصول را به دو دسته کلی تقسیم بندی میکنیم: فرش تشریفاتی یا فرش هتلی و موکت تشریفاتی.

فرش و موکت دو محصول کاملا متفاوت هستند و حتی کارخانه تولیدی شان هم بسیار متفاوت با هم می باشد. افرادی که برای یک یا چند بار می خواهند از فرش تشریفاتی استفاده کنند یا در فضایی که قرار است فرش تشریفاتی استفاده شود، رفت و آمد و شلوغی زیادی حاکم است و خریدار قصد ندارد هزینه زیادی صرف خرید این کفپوش نماید، پیشنهاد می شود موکت قرمز تشریفاتی برای خرید انتخاب شود. این موکت ها در دو الی سه رنگ متفاوت در حال تولید می باشد که پرفروش ترین آن همان طرح قرمز با حاشیه کرم ساده یا فرش تشریفاتی ورساچه می باشد. البته موکت هم خود دو نوع دارد موکت معمولی که حاشیه ورساچه داشته و بسیار ارزان است و یک مدل هم موکت فرش است که قیمت آن کمی بالاتر است اما شانه و تراکم فرش را ندارد.

معرفی فرش تشریفاتی

فرش ماشینی دنیای بسیار گسترده ای دارد و وقتی حرف از فرش می شود دیگر محدودیت ها برای طرح و نقشه، رنگبندی و حتی قیمت کمتر می شود. برای مثال در تولید فرش تشریفاتی می توان مانورهای زیادی داد. این محصول با رنگ های مختلف و نقشه های خاص و گوناگون قابلیت بافت دارد و این امر دست مشتریان را برای انتخاب طرح بازتر می کند و همانطور که در گالری فرش و موکت تشریفاتی مشاهده نموده اید. تولیدات زیادی از این محصول وجود دارد که ظاهر آن کاملا متفاوت با فرش های ساده تشریفاتی قرمز با حاشیه کرم می باشد.

فرش تشریفاتی

علاوه بر طرح و نقشه در تولید فرش تشریفاتی قیمت ها نیز متنوع است و مشتری با بودجه کم یا زیاد می تواند فرش ارزان تر و یا مرغوب تر را انتخاب کند. برای مثال یک نقشه خاص از فرش تشریفاتی را می توان در شانه و تراکم پایین تر با الیاف فرش پلی استر تولید نمود تا قیمت تمام شده آن کاهش یابد و یا اینکه برعکس همان طرح را با الیاف اکریلیک هیت ست شده مرغوب در شانه و تراکم بالا و البته با قیمت بیشتر بافت نمود. هتل های لوکس و درجه یک، رستوران های بزرگ و یا شرکت های دولتی معتبر معمولا فرش تشریفاتی را در طرح و نقشه خاص و کیفیت بالا مثلا فرش 700 شانه یا حتی هزار شانه سفارش می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر