09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مشخصات و قیمت انواع فرش سجاده ای طرح محرابی کاشان را می توانید در این سایت بدست آورده و برای تهیه محصول مورد نظرتان اقدام نمایید.

گستردگی تولید انواع فرش ماشینی در ایران و به خصوص کاشان و وجود دستگاه های بافندگی مختلف برای بافت مدل های مختلف فرش باعث شده فرش ماشینی با تنوع قیمتی بالا به بازار عرضه شود و تمامی اقشار جامعه با تمکن مالی متفاوتی که دارند بتوانند فرش موزد نظرشان را از محصولات کاملا ایرانی تهیه نمایند. تولید فرش فقط شامل فرش هاس خانگی نمی شود و در کاشان انواع فرش سجاده ای یا همان فرش محرابی، فرش تشریفات هتلی، انواع فرش سنتی ویژه رستوران ها و سفره خانه ها و... هم تولید می شود.

در این مقاله هدف معرفی انواع سجاده فرش کاشان به خریداران عزیز می باشد. چراکه به علت تنوع تولید این محصول امکان خرید آن در هر قیمتی وجود دارد و داشتن آگاهی کامل از انواع تولیدات و قیمت عمده هر محصول می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید درست یاری نماید.

مشخصات انواع فرش سجاده ای

فرش سجاده ای در واقع نوعی کناره فرش است که در عرض 1.25 متر و طول دلخواه بافته می شود. این عرض، استاندارد بوده و در همه جای ایران استفاده می شود و اگر کسی این فرش را در یک عرض متفاوت بخواهد تهیه کند امکان طراحی و بافت فرش در ابعاد دلخواه هم وجود دارد. علاوه بر مدل رولی سجاده فرش محرابی، مدل های دیگری هم وجود دارد که با نام فرش یکپارچه بافت می شود که طراحی و بافت خاص و منحصر به فردی دارند و مخصوص مساجد بزرگ بوده و قیمت بالاتری هم دارند.

به علت مصرف بیشتری سجاده فرش رولی در این مقاله انواع تولیدات این محصول را تشریح می نماییم؛ همانطور که می دانید دستگاه های بافندگی از 350 شانه و 440 شانه گرفته تا دستگاه جدید 1200 شانه در ایران وجود دارد و بافت فرش سجاده ای با تمامی این دستگاه ها امکان پذیر است. علاوه بر نوع دستگاه نوع نخی که در بافت و به عنوان خاب فرش استفاده می شود هم در کیفیت و قیمت نهایی فرش محرابی تاثیر گذار است. بنابراین در هنگام خرید این فرش توجه به دو مورد حائز اهمیت است، اول شانه و تراکم فرش و دوم جنس الیاف به کار رفته در بافت فرش که تاثیر مستقیم روی قیمت محصول دارند.

اگر می خواهید یک سجاده فرش خوب با قیمت مناسب تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود فرش های 440 شانه یا 500 شانه را که دارای نخ اکریلیک هستند انتخاب کنید، چراکه این نخ دوام بالایی دارد و سال ها می توان از چنین فرش هایی استفاده نمود. اما اگر محصول ارزان تری مد نظرتان است می توانید فرش سجاده پلی استری را انتخاب کنید. در مقابل اگر ظاهر زیبا، کیفیت بالا و جنس مرغوب برای شما حائز اهمیت است فرش سجاده ای 700 شانه و فرش 1000 شانه درجه یک که با نخ اکریلیک هیت ست درجه یک بافته شده اند انتخاب مناسبی خواهد بود.

توجه داشته باشید که در این متن کوتاه نمی توان تمامی مشخصات فنی این محصولات را به تفصیل توضیح داد و برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید لازم است از کارشناسان مجموعه پرسان پارس هم مشورت گرفته و با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نمایید.  

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر