09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های سفید ساده باف جهت چاپ عکس های شخصی روی تابلو فرش یا هر نوع طرح دیگری به کار می روند و در این مرکز با بهترین کیفیت به صورت عمده فروش دارند.

تابلو فرش سفید یک محصول خام است و پس از تولید باید فرآیند چاپ توسط شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند بر روی آنها انجام شود. عملیات چاپ خیلی سخت و پیچیده نیست و هر کسی که اطلاعات اندکی در حوزه چاپ داشته باشد و دستگاه مخصوص این کار را در اختیار داشته باشد با چند تست ساده می تواند تابلو فرش چاپی زیبا تولید کند. برای اینکار لازم است فرش ساده بافت سفید که کیفیت لازم را دارد، استفاده شود؛ زیرا هر نوع فرش سفیدی نمی تواند یک محصول زیبا و مرغوب را تولید کند. باید شانه و تراکم فرش بالا باشد و ترجیحا الیافی که در بافت آن استفاده شده است 100 درصد پلی استر باشد. زیرا جذب رنگ در این الیاف نسبت به نخ اکریلیک بیشتر و بهتر است و تابلو فرش تولیدی آن نیز رخ بهتر و طبیعی تری دارد.

نمونه هایی از تابلو فرش های چاپ شده با فرش 1000 شانه تراکم 3000 پلی استر در گالری سایت بخش تابلو فرش چاپی قرار داده شده که مشتریان می توانند برای اطمینان از کیفیت چاپ محصولات این نمونه ها را مشاهده کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر