09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 31 تير 1396 در ساعت 10 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه های فرش ماشینی ایران با برنامه و استراتژِی مشخص و تدوین شده اقدام به تولید فرش ماشینی 1200 شانه کرده اند که بازخورد خوبی در بازار داخلی و خارجی داشته است.

صنعت فرش ماشینی در دهه اخیر با سرعت بالایی در زمینه کیفی و کمی رشد نموده است و با افزایش تعداد کارخانه های فرش و میزان تولید آن در کشور به تدریج وارد سیر اشباع شدگی فرش در کشور شده ایم و این موضوع موجب بالا رفتن میزان رقابت بین شرکت ها برای عرضه بهتر و بیشتر محصولات به بازار شده است. شرکت های بزرگ و معتبر که در زمینه فروش داخلی تقریبا در اکثر شهرها دارای نمایندگی هستند، معمولا مشکلات کمتری در فروش دارند و علاوه براین با ارائه محصولات خود در نمایشگاه های بین المللی توانسته اند بازارهای صادراتی بزرگ جهان را نیز در دست گرفته و محصولات مرغوب خود را در کشورهای مختلف به فروش برسانند.

تولید فرش 1200 شانه درجه یک

فرش ماشینی اگر از نظر ظاهری زیبا باشد، دارای تنوع بالا در طرح و نقشه باشد و بتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد و همچنین از نظر کیفیت بافت درجه یکباشد و الیاف خوبی در بافتش مصرف شده باشد؛ علاوه بر بازارهای داخلی در صادرات و بازارهای بین المللی نیز می تواند فروش بالایی کسب کند. فرش 1200 شانه یک محصول درجه یک و ناب از تولیدات فرش ماشینی ایران به شمار می رود که تمامی این ویژگی ها را دارا بوده و توانسته سهم بزرگی از بازار فروش داخلی و خارجی را در مدت کوتاهی که از تولیدش سپری می شود کسب نماید. لذا تولید آن به صورت پیوسته در حال افزایش بوده و لازم است تلاش شود که در بازارهای صادراتی بیشتر و بهتر شناخته شده و فروشش افزایش یابد.

خرید آنلاین فرش 1200 شانه

هموطنان عزیزی که از کلکسیون زیبای فرش 1200 شانه سایت پرسان پارس دیدن نموده اند قطعا متوجه شده اند که این مجموعه یک گالری کامل از این محصول دارد که تمامی نقشه های به روز و پرفروش را در خود گنجانده و برای هر مشتری با هر سلیقه ای محصولی خاص و زیبا در این گالری قرار داده شده است. لذا هر طرح و نقشه ای از این گالری که نظر شما را جلب نموده است. در ابعاد استاندارد موجود بوده و شما در هر جای ایران که باشید می توانید محصول مورد نظرتان را پس از تماس با مشاورین به راحتی سفارش دهید و در مدت کوتاهی در شهر خود تحویل بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر