09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 19 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی دایره ای شکل که در سایز بزرگ بافت می شود، یک محصول سفارشی ویژه در این سایت است که در مرکز خرید های مختلف سطح شهرها پیدا نمی شود.

فرش دایره ای یا بیضی شکل در ابعاد و اندازه های کوچک نهایتا تا قطر دو متر را می توان در بازار با نقشه های گوناگون پیدا کرد. اما اگر قصد شما خرید یک فرش گرد زیبا با طرح و نقشه خاص آن هم در ابعاد و اندازه بزرگ می باشد، قطعا جستجو در نمایشگاه های فرش موجود در سطح شهر بی نتیجه خواهد بود، زیرا این نوع فرش ها سفارشی محسوب می شوند و در حالت معمول در هیچ فروشگاهی برای فروش استفاده نمی شوند؛ علت آن هم وجود مشتریان محدود برای این محصولات می باشد.

نحوه سفارش و خرید فرش گرد و بیضی

اما روش بهتر تهیه این محصولات را در این متن به شما آموزش می دهیم. هر نوع فرش سفارشی اعم از فرش چند ضلعی، دایره و بیضی یا سایز بزرگ را که طرح کلاسیک داشته باشد ما می توانیم برای شما در ابعاد دلخواهتان طراحی نموده و بافتش را در زمان کوتاه انجام دهیم. ابتدا شما از بین طرح های موجود در گالری فرش های گرد، هزار شانه و 700 شانه و همچنین گالری محصولات 1200 شانه مشاهده نمایید، پس از اینکه یک نقشه مشخص را انتخاب نمودید، می توانید از کارشناسان بخواهید که به شما اطلاع دهند که آیا این طرح قابلیت طراحی و بافت در شکل هندسی و ابعاد مورد نظر شما را دارد یا خیر؟! پس از آن قیمت ها و نحوه ثبت سفارش نیز به شما توضیح داده می شود و شما می توانید پس از ثبت خرید خود، در مدت کوتاهی فرش مورد نظرتان را در شهرتان تحویل بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر