09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در مرکز خرید پرسان پارس جدیدترین نقشه پشتی فرش ماشینی را که با کیفیت درجه یک تولید شده اند می توانید به صورت عمده خرید نمایید.

تولید پشتی فرش ماشینی در دو مرحله انجام می شود. مرحله اول آن بافت رویه فرش می باشد. در این مرحله انواع فرش 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه در سایز 100*50 بافت می شوند و پس از آن طرح های آماده شده که به شکل رول نیم متر در 3.5 متر هستند توسط کارخانه های فرش به شرکت های بازرگانی فروخته می شوند و این مراکز عملیات پر نمودن و دوخت پشتی را با مواد مربوطه انجام می دهند. بنابراین قیمت تمام شده پشتی متاثر از این دو بخش می باشد. اول اینکه شانه و تراکم و برند تولید کننده فرش قیمت رویه اولیه را تعیین می کند. مرحله دوم شرکتی است که پر نمودن پشتی را انجام می دهد و اینکه از چه موادی برای پر شدن استفاده می شود قیمت تمام شده پشتی فرش را مشخص خواهد کرد.

خرید عمده پشتی فرش درجه یک

معمولا بهترین نوع پشتی با استفاده از پرز یا فوم فشرده پر می شود و اگر مشتری خواست در تیراژ بالا این محصول را ارزان تر تهیه نماید، می تواند درخواست کند از مواد ارزان تری برای پر نمودن آن استفاده شود تا قیمت پشتی براش کمتر شود.

این مجموعه انواع مختلفی از پشتی فرش دیواری درجه یک که با پرز و فوم مرغوب پر شده اند و دوام بالایی دارند به صورت عمده در اختیار فروشندگان شهرستان های مختلف قرار می دهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر