09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 13 آذر 1398 در ساعت 17 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش نمازخانه، فرش سجاده ای، فرش محرابی، خرید سجاده فرش، مرکز خرید فرش، فرش مسجدی ارزان، شرکت سجاده فرش کاشان.

تولید و پخش انواع فرش سجاده ارزان قیمت برای خرید مساجد شهرهای مختلف از طریق مرکز خرید سجاده فرش پرسان پارس انجام می شود.

هیئت امنای مساجد و حسینه های برای تهیه فرش سجاده ای خوب معمولا جستجوی زیادی انجام می دهند تا یک محصول با کیفیت و ارزان بتوانند خریداری کنند. عمده خرید ها از کاشان انجام می شود، زیرا این منطقه تولید و پخش عمده این محصولات را در کیفیت های مختلف انجام می دهد و لذا قیمت های ارائه شده در آن بسیار مناسب و رقابتی می باشد.

 رنگ سجاده فرش ارزان در زیبایی و نظم فضای مسجد بسیار موثر است، اکثر مشتریان به علت محبوبیت و قداستی که رنگ سبز برای این فضاها دارد، ترجیح می دهند سجاده فرش سبز رنگ خریداری کنند. اما تولید این محصول در رنگ های مختلف ، روناسی، گردویی و آبی و... انجام می شود و مشتریان با ذوق می توانند طرح های زیبا را در رنگ های خاص سفارش دهند.

اما سجاده فرش قیمت های گوناگونی در بازار فروش دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع فرش سجاده ای مساجد

از نظر کیفیت فرش سجاده ای به چند دسته تقسیم می شود. مرسوم ترین تقسیم بندی بر اساس شانه فرش می باشد که این محصولات در کیفیت 440 شانه، 500 شانه، طرح 700 و 700 شانه و حتی هزار شانه نیز طبق سفارشات بافت می شوند. از نظر جنس الیاف نیز فرش های سجاده ای تمام اکریلیک، تمام پلی استر و ترکیب این دو الیاف را نیز داریم که تعیین قیمت نهایی محصول، بر اساس این دو عامل می باشد، یعنی شانه و تراکم و همچنین جنس الیاف هستند که در کیفیت و قیمت تاثیر گذار می باشند.

خرید سجاده فرش

سجاده فرش قیمت های مختلفی در بازار فروش دارند که این امر دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. انواع فرش سجاده ای تولید شده در شرکت ها به صورت زیر می باشد:

  • سجاده فرش تشریفاتی

خرید سجاده فرش تشریفاتی از کارخانه فرش کاشان ارزان ترین شیوه تهیه آن می باشد. سجاده های تشریفاتی عموما از طرح های شمسه، اصفهان و نایین تشکیل شده اند که به شکل ساده با نوار حاشیه ای رنگ متفاوت به عنوان محل قرار دادن مهر می باشند.

  • فرش مسجدی محرابی

بیشترین فروش فرش سجاده ای ارزان قیمت محرابی در فرش مساجد است چرا که رکن اصلی مدل های آن یک محراب مساجد می باشد و ستون ها در دو طرف محراب قرار می گیرند. فرش محرابی سبز و آبی به نسبت سایر رنگ ها فروش بیشتری دارند.

  • فرش ماشینی سنتی

استفاده از فرش سنتی امروزه رواج زیادی ندارد چرا که کاربرد فرش ماشینی 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری در محیط نمازخانه ممکن است تمام فضا را پوشش ندهد و جهت قبله را به درستی نشان ندهد. طرح های سنتی سجاده فرش قیمت های بالاتری در مقابل سایر تولیدات دارند.

  • فرش نمازخانه یکپارچه

فرش مسجدی یکپارچه برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد که غالبا به شکل پازل طراحی شده و به صورت ابعاد کوچک تر بافت می شود و در نهایت توسط نصاب در محل به یکدیگر دوخت می شوند که زیبایی خاصی به مساجد و مصلی ها خواهد داد.

سجاده فرش ارزان قیمت

کارخانه فرش سجاده کاشان

اگر قصد خرید سجاده فرش ارزان قیمت را دارید کارخانه فرش کاشان با تولیدات متنوع و با کیفیت، فروش و ارسال مستقیم را به سراسر کشور انجام می دهد. مرکز خرید سجاده فرش پرسان پارس با سال ها تجربه در زمینه تولید فرش سجاده ای مساجد و انواع فرش محرابی حسینیه ها تنوع گسترده ای به محصولات تولیدی خود داده است.

تولیدات شرکت سجاده فرش ارزان قیمت کاشان به صورت زیر می باشد.

کیفیت سجاده فرش

تراکم

الیاف خاب

قیمت (تومان)

فرش سجاده ای 440 شانه

750

BCF

70.000

سجاده فرش قیمت مناسب 440 شانه

800

Polyester

95.000

فرش محرابی 500 شانه

1000

Polyester

115.000

فرش مسجدی 500 شانه

2100

Acrylic

150.000

فرش مساجد 700 شانه

2100

Polyester

140.000

سجاده فرش محرابی 700 شانه

2550

Acrylic

190.000

مرکز فروش فرش سجاده در تهران

مرکز خرید سجاده فرش کاشان انواع تولیدات خود را جهت فروش در شهر تهران و سایر شهرهای کشور با خودرو شرکت به همراه نصاب به آدرس شما ارسال خواهد کرد.

در هر شهری از کشور که قرار دارید جهت خرید سجاده فرش ارزان قیمت از کارخانه می توانید کروکی محیط مسجد و یا نمازخانه خود را به همراه جهت قبله برای کارشناسان کارخانه فرش سجاده ای کاشان از طریق شماره های درج شده در وبسایت مجموعه ارسال نمایید تا همکاران ما متراژ مورد نیاز شما را برآورد کرده و به همراه طرح و رنگ های متفاوت برای شما ارسال کنند.

فرش سجاده ای سبز

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر