09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه معمولی و گل برجسته با بهترین نخ ترک بافت شده و از شهر کاشان آماده فروش و ارسال به سراسر ایران با قیمت درب کارخانه می باشد.

فرش 1200 شانه درجه یک را می توان در حال حاضر محبوب ترین و پرفروش ترین مدل فرش ماشینی دانست. این فرش از نظر بافت بسیار ظریف و جذاب است و نازک بودن الیاف آن به طراحان کمک کرده نقشه های زیباتر و دقیق تری را بتوانند روی آن پیاده کنند. طرح های معروف از دستبافته های اصیل ایرانی معمولا در هر کیفیتی بافت شوند مورد توجه بیشتری از سوی خریداران واقع می شوند، لذا در تولید فرش 1200 شانه هم تلاش شده تا پیکره و کلیت اصلی طرح ها اقتباسی از همین نقشه های فرش دستباف ایران باشد.

با توجه به ظریف بودن نخ مورد استفاده در بافت فرش 1200 شانه لازم است ماندگاری و کیفیت الیاف بالا باشد تا در هنگام بافت پارگی و خرابی در آن ایجاد نشود و در حین استفاده هم دوام فرش بالا باشد، لذا استفاده از نخ ترک هیت ست شده اکریلیک می تواند بهترین گزینه در بافت این مدل فرش جدید و زیبا باشد. الیاف هیت ست شده در واقع قبل از بافت با بخار داغ حرارت داده شده اند و به همین دلیل دوام بیشتری دارند و پس از تولید هم محصول نهایی پرزدهی کمتری دارد و از این جهت حساسیت زایی هم در پوست ایجاد نمی کند. بنابراین فرش 1200 شانه علاوه بر زیباتر بودن نسبت به فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه سلامت بیشتری هم دارد و به نسبت قیمتی که دارد کیفیت بالایی هم برای تولید آن در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر