09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 10 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه تراکم 3600 با کیفیت درجه یک در برترین کارخانه های کاشان تولید شده و با قیمت مناسب در مجموعه پرسان پارس به سراسر کشور عرضه می شود.

امروزه سلیقه مشتریان فرش نسبت به گذشته دچار تغییرات زیادی شده و اولین و مهمترین ملاک برای انتخاب فرش زیبایی و ظاهر فرش می باشد که بیشترین تاثیر را بر روی خریدار داشته و یک طرح زیبا و جدید می تواند جاذبه زیادی برای مشتریان فرش داشته باشد، لذا رویکرد کارخانه های تولید کننده فرش نیز تغییر کرده و تلاش می شود محصولات جدیدی که تولید می شود، از نظر طراحی و بافت نسبت به محصولات قدیمی متفاوت باشد و نظر خریداران به بهترین شکل ممکن جلب گردد.

فرش 1200 شانه که با تراکم 3600 تولید می شودف از این نظر جزء محصولات درجه یک و محبوب می باشد، چرا که بافت این محصول با ظریف ترین نخ ها، ظرافت بالایی به آن داده و رخ بی نظیری در فرش ایجاد نموده است، علاوه براین بالا رفتن ظرافت بافت، به طراحان نیز این امکان را داده که طرح های ظریف تر و زیباتری را طراحی نموده و نقشه های متفاوت و جذاب را وارد مرحله تولید کنند.

خرید فرش ماشینی 1200 شانه

در این مجموعه می توانید جدیدترین کلکسیون فرش ماشینی 1200 شانه را مشاهده کنید که همگی دارای پالت رنگی زیبا، نقشه های متفاوت و چشم نواز می باشد و به علت عرضه مستقیم این فرش ها از کارخانه های بزرگ کاشان، قیمت تمام شده فرش ها نیز برای خریداران بسیار مناسب می باشد. طرح ها را به صورت کامل مشاهده کنید و پس از انتخاب نقشه مورد نظر جهت خرید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر