09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدات جدید فرش 1000 شانه ده رنگ واقعی در بهترین کارخانه های فرش ماشینی کاشان در این گالری معرفی می گردد.

در دکوراسیون جدید منازل تغییرات زیادی نسبت به گذشته ایجاد شده و می توان گفت تمامی لوازم خانگی و دکورهای سال های قبل تغییرات قابل توجهیه داشته و شباهتی به محصولات قدیمی چه از نظر ظاهری و چه از نظر کیفیت ندارند. این امر در حوزه فرش و کفپوش هم صادق بوده و فرش هایی که امروز تولید می شود از نظر کیفیت، تنوع طرح و رنگ و زیبایی و حتی شکل هندسی ممکن است بسیار متفاوت با تولیدات قدیمی باشد. در همین یکی دو دهه گذشته فرش ماشینی که به بازار عرضه می شد تنها شامل فرش های 440 شانه و 500 شانه اکریلیک یا پلی استر بود و خبری از فرش های مرغوب 700 شانه یا فرش های ظریف و زیبای 1200 شانه و فرش 1000 شانه نبود. از نظر طرح و نقشه و رنگ هم اکثر تولیدات دارای زمینه لاکی و یا گردویی بود و تعداد نقشه ها هم بسیار اندک بود.

اما امروز به لطف بهبود سطح تکنولوژی کشور در صنعت نساجی، افزایش تعداد کارخانه های تولیدی و در نتیجه رقابتی تر شدن بازار فروش، تولید کننده ها هم تلاش می کنند محصولاتی متنوع و متناسب با سلایق جدید بافت نمایند. فرش 1000 شانه که به صورت ده رنگ واقعی تولید می شود، فرش های 1200 شانه گل برجسته یا هایبالک تنها با هدف ایجاد تنوع در محصولات جدید و ترغیب مشتریان به خرید تولید شده اند.

خرید فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه

امروز اگر یک مشتری قصد خرید یک فرش ماشینی زیبا داشته باشد هزاران مدل جدید فرش را می تواند مشاهده نموده و با قیمت های مناسب و کاملا رقابتی خریداری کند. با گسترش دسترسی به اینترنت در سراسر کشور هم امکان خرید مستقیم از درب کارخانه به کمک سایت های معتبر اینترنتی فراهم شده و مشتریان از نقاط دور و نزدیک کشور به راحتی می توانند محصول دلخواهشان را انتخاب نموده و خریداری نمایند. بیشترین میزان فروش را در سطح اینترنت فرش هزار شانه و فرش 1200 شانه به خود اختصاص داده اند، چرا که اختلاف قیمت بیشتری با محصولات اراه شده در بازار دارند و از نظر اقتصادی خرید مستقیم این محصول به صرفه تر می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر