09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 2 آذر 1397 در ساعت 12 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی سایز بزرگ در قالب گرد یا بیضی به صورت سفارشی توسط این مجموعه طراحی و بافته می شوند و با قیمت خوبی به مشتریان عزیز عرضه می شوند.

برای افرادی که می خواهند فرش خاص و متفاوتی داشته باشند همواره یافتن و خرید کار دشوار و زمان بری است زیرا در فرش فروشی ها نمی توان محصولات متفاوت و خاص را یافت و معمولا مغازه دارها ترجیح می دهند طرح و نقشه های عمومی در ابعاد و اشکال استاندارد که مشتریان بیشتری دارند را برای فروش تهیه کنند. این موضوع در مورد فرش های گرد و بیضی دشوار تر نیز می شود. چرا که به صورت کلی این مدل فرش ها جزء محصولات سفارشی محسوب می شوند و کارخانه های فرش به طور معمول بافت این نوع تولیدات را انجام نمی دهند، مگر اینکه سفارش هایی در تعداد بالا داشته باشند.

مجموعه پرسان پارس با کارخانه های بزرگ تولید کننده فرش ماشینی در کاشان همکاری می کند و تجربه زیادی در خصوص بافت فرش های سایز بزرگ، فرش گرد و بیضی دارد لذا می تواند فرش ماشینی را در طرح و اندازه دلخواه مشتری طراحی نموده و با کمترین هزینه بافت نماید. فرش هایی که در هیچ نمایشگاه و فروشگاه فرشی نمی توانید مشاهده کنید را به راحتی می توانید به صورت سفارشی خریداری نمایید. مدل ها زیادی از فرش گرد سفارشی بزرگ تاکنون در این سایت طراحی و تولید شده است که می توانید در این سایت مشاهده کنید. بسیاری از این فرش ها برای اولین بار در این سایت تولید شده اند و نمونه مشابهی در هیچ نمایگاهی ندارند. اگر خریداری بخواهد یک فرش تک و خاص با کیفیت دلخواهش تولید شود بهترین راه استفاده از طراحی و بافت سفارشی فرش گرد از طریق همین سایت می باشد که به شکل تخصصی و حرفه ای در این حوزه وارد شده و تجربه زیادی هم در این زمینه طی سال های مختلف کسب نموده و لذا بهترین محصولات را با تضمین کیفیت به مشتریانش ارائه میکند.

فرش گرد بزرگ

نمونه های بافته شده زیادی از فرش گرد و بیضی و سایز بزرگ که توسط این مجموعه تولید شده اند را در بخش های مختلف سایت برای مشتریان جدید خود قرار داده ایم تا بتوانند با مشاهده فرش های زیبای تولید شده در اندازه های مختلف نسبت به انتخاب طرح و سفارششان راحت تر تصمیم گیری کنند.

قیمت فرش ماشینی گرد کاشان

در کاشان انواع فرش ماشینی گرد به صورت فرش گرد 700 شانه و یا فرش دایره ای 1200 شانه به صورت سفاذشی طراحی و بافته می شود که مدل های مختلف و قیمت هر کدام یک از این تولیدات را در این سایت می توانید استعلام بگیرید. لیست قیمت فرش گرد را هم می توانید از بخش دیگر سایت که در اینجا پیوست شده است می توانید دریافت نموده و یا برای استعلام از جدیدترین قیمت فرش ماشینی گرد با مشاورین تماس بگیرید و قیمت دقیق را برای فرش دلخواه خود در ابعادی که مد نظرتان است دریافت نمایید.

فرش گرد بزرگ

جدیدترین مدل فرش گرد

مدل های جدید و خاص از انواع فرش گرد و بیضی در این سایت طبق سفارشات مختلف طراحی و بافت شده که مشتریان عزیز در چیدمان منزلشان پهن نموده و عکس فرش ها را برای ما ارسال نموده اند. مشاهده این تصاویر می تواند ایده خوبی برای شما جهت انتخاب درست فرش باشد. لذا برای دیدن این فرش های دایره ای زیبا که جدیدترین و به روز ترین مدل فرش گرد به شمار می روند حتما به گالری تصاویر فرش گرد سایت سر بزنید و از دیدن این فرش های زیبا و خاص لذت ببرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 1 کاربر