09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 بهمن 1398 در ساعت 20 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی هزار شانه که با تراکم سه هزار در کاشان در حال تولید می باشد، با تنوع بالا و بهترین رنگ بندی توسط مجموعه پرسان پارس و با ارزان ترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می شود.

مجموعه صنایع کارخانجات کاشان فرش هزار شانه تراکم سه هزار را با دستگاه بافندگی HCP و در دو مدل فرش 8 رنگ و همچنین فرش 10 رنگ تولید می نماید.

نخ مورد استفاده در بافت فرش ماشینی هزار شانه کاشان اکریلیک بایر آلمان و هیت ست شده می باشد که زیبایی و کیفیت بسیار بالایی به فرش خواهد داد. امروزه رنگ بندی فرش 1000 شانه بسیار بیشتر از قبل شده است و به راحتی می توان در دکوراسیون های مختلف از این مدل فرش زیبا استفاده کرد.

خرید فرش هزار شانه تراکم 3000

در خرید فرش هزار شانه تراکم سه هزار ماشینی مهمترین دغدغه مشتریان یافتن طرح زیبا و با کیفیت می باشد که با دکوراسیون منزلشان ست باشد و در عین حال قیمت فرش هزار شانه تراکم 3000 نیز مناسب باشد. با توجه به سودآوری بالا در حوزه فروش فرش در شهرهای بزرگ شاهد ظهور نمایشگاه های بزرگی نظیر شهر فرش، سرای ابریشم، آقای فرش و... هستیم که محصولات را با تنوع بالایی به مشتریان عرضه می کنند.

 اما آنچه مسلم می باشد بالا بودن قیمت فرش ماشینی در این مراکز می باشد و ممکن است بسیاری از خریداران توانمندی خرید فرش هزار شانه تراکم سه هزار خوب با این قیمت را نداشته باشند. اما خریداران باید بدانند که همزمان با ظهور این نمایشگاه ها در سطح شهرها، خرید و فروش آنلاین فرش ماشینی نیز توسعه یافته است و سایت های معتبر اینترنتی امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را فراهم نموده اند و این موضوع قیمت تمام شده فرش را کاهش داده است.

فرش ماشینی هزار شانه

خرید بهترین فرش ماشینی هزار شانه

فرش های ماشینی متنوعی از جمله محصول ارزان قیمت فرش هزار شانه در حال حاضر توسط کارخانه های برتر کاشان تولید می شوند که بهترین و جدیدترین این تولیدات فرش 1200 شانه تراکم 3600 و همچنین فرش 1500 شانه تراکم 4500 می باشد که به علت جدید بودن قیمت نوبرانه بالایی دارد.

اما فرش هزار شانه تراکم سه هزار که در کارخانه فرش کاشان تولید می شود علاوه بر داشتن ظرافت و رخ خوبش، مشابه فرش 1200 شانه می باشد و قیمت مناسب تری دارد که این موضوع باعث شده مشتریان بیشتری را در شهرهای مختلف جذب نماید. در این مجموعه این محصول به دو شکل هشت رنگ و ده رنگ عرضه می شود که موجب شده تنوع محصولات عرضه شده به مشتریان بسیار بالا باشد و برای تمامی سلیقه های خریداران از شهرهای مختلف محصول مناسبی در این گالری قرار داده شده است. فروش مستقیم از کارخانه هم قیمت تمام شده فرش ها را بسیار مناسب نموده است.

کارخانه فرش 1000 شانه تراکم سه هزار

فرش 1000 شانه با تراکم سه هزار یکی از انواع محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد که با کیفیت درجه یک و نشان استاندارد تولید و عرضه می شود. چرا قیمت فرش هزار شانه در شهر فرش با قیمت فرش در کارخانه کاشان متفاوت می باشد؟

همواره محصولات عرضه شده در کارخانه به دلیل عدم وجود واسطه مناسب تر می باشند که فرش ماشینی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. فرش هزار شانه تراکم سه هزار چه خصوصیاتی دارد که باعث می شود فروش بالایی داشته باشد؟ یکی از مهم ترین خصوصیات فرش 1000 شانه، تراکم بالا، ضخامت مناسب و قیمت ارزان این محصول می باشد که خریداران فرش ماشینی را به سوی خود جذب می کند.

در کارخانه فرش ماشینی کاشان از مواد اولیه درجه یک که شامل نخ اکریلیک هیت ست، نخ تار و پود پنبه و جوت و همینطور چسب پشت فرش مرغوب می باشد استفاده می شود که وزن حدود 43 کیلوگرمی به این محصول داده است.

خرید فرش هزار شانه

فرش هزار شانه دستباف گونه

چرا به فرش ماشینی هزار شانه قالی دستباف گونه هم می گویند؟ ویژگی قالی دستباف نقش و نگار بسیار زیبای به کار رفته و همچنین بافت ریز و ظریف آن می باشد که کارخانه فرش 1000 شانه کاشان با استفاده از ماشین آلات مدرن بافندگی و دستگاه تولید فرش HCP  و HCI فرش های خود را در بالاترین کیفیت به مرحله تولید می رساند.

به طور کلی به فرش های 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و همچنین فرش 1500 شانه فرش دستباف گونه نیز می گویند.

فرش هزار شانه گل برجسته

فرش گل برجسته با نام های هایبالک (High Bulk)، نقش برجسته نیز شناخته می شود که فرش های هزار شانه و هزارودویست شانه از تولیدات این محصول به شمار می روند. همچنین به تازگی فرش 1500 شانه گل برجسته نیز در سبد محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان قرار گرفته است.

چرا فرش را گل برجسته بافت می کنند؟ دلیل این کار، زیبایی بیشتر نقش و نگارهای فرش و طبیعی تر بودن نقشه فرش می باشد که در خصوص قیمت فرش هزار شانه تراکم سه هزار گل برجسته و معمولی باید گفت که تفاوت قیمت وجود دارد.

قیمت فرش ماشینی 1000 شانه کاشان

فرش 1000 شانه تراکم 3000 به عنوان یکی از محصولات پرفروش مجموعه پرسان پارس در کارخانه فرش کاشان تولید می شود. این محصول به دلیل این که به صورت 8 رنگ و 10 رنگ بافت می شود با قیمت های مختلف ارائه می شود.

لیست قیمت فرش هزار شانه تراکم سه هزار در اندازه های گوناگون را در جدول زیر مشاهده می کنید.

ردیف

ابعاد فرش 1000 شانه

قیمت فرش ماشینی هزار شانه (تومان)

1

فرش 4 متری

950.000

2

فرش 6 متری

1.500.000

3

فرش 9 متری

2.250.000

4

فرش 12 متری

2.950.000

لازم به ذکر است با توجه به استفاده از نخ های ترکیه ای و آلمانی در تولید فرش 1000 شانه و نوسان داشتن نرخ دلار و تاثیر آن در قیمت مواد اولیه امکان بالا و پایین شدن قیمت های اعلام شده وجود دارد و به منظور اطلاع دقیق از قیمت فرش ماشینی کاشان می توانید از طریق شماره های اعلام شده با ما در ارتباط باشید.

فرش هزار شانه تراکم سه هزار

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر