09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1000 شانه در کارخانه های کاشان با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر تولید شده و به صورت آنلاین و حضوری در مجموعه پرسان پارس عرضه می شود.

فرش ماشینی ایران در تیراژ بالا در حال تولید و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی می باشد و کارخانه های فرش برای حفظ و افزایش حجم فروش خود هر ساله اقدام به نوآوری در طرح و نقشه و همچنین بافت محصولات جدید با شانه و تراکم بالا تر می نمایند. از جمله محصولات شناخته شده و پرفروش در بازار، فرش 1000 شانه تراکم 3000 است که دارای مشخصات منحصر به فردی است که فروش آن را در تمامی شهرهای کشور بالا برده است؛ این محصول کیفیت بافت خوبی دارد، ریزبافت است و رخ و جلوه زیبایی به انواع طرح ها می دهد، با توجه به تعدد کارخانه هایی که این نوع فرش را تولید می کنند، تنوع بالایی نیز در بازار برای این محصول وجود دارد که موجب شده تمامی سلیقه ها به خوبی پوشش داده شود. علواه بر این قیمت مناسب تر این نوع کفپوش نسبت به فرش 1200 شانه و ظاهر زیبای آن موجب محبوبیت بیشتر آن شده است.

خرید مستقیم فرش هزار شانه از کارخانه

برای اینکه بتوانید یک فرش زیبا متناسب با چیدمان منزل خود خریداری کنید، لازم است تولیدات چند شرکت مختلف که بافت فرش را با چند پالت متفاوت انجام می دهند مشاهده نمایید و بهترین نقشه با زیباترین رنگبندی را انتخاب کنید، این امکان را شرکت های بازرگانی که فروش آنلاین دارند برای شما فراهم می کنند. در گالری فرش پرسان پارس چندین مدل فرش ماشینی قرار داده شده که دارای پالت متفاوت هستند و هر مشتری با هر سلیقه ای به راحتی می تواند یک محصول زیبا انتخاب نموده و با خرید آنلاین و مستقیم از کارخانه هزینه کمتری بابت تهیه فرش پرداخت نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر