09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 2 دی 1398 در ساعت 11 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی هزار شانه کاشان با طرح های جدید و رنگبندی خوب و متفاوت در بزرگترین کارخانه های معتبر در حال تولید و عرضه به بازار با قیمت خوب هستند.

در کاشان و اصفهان تولید فرش ماشینی یکی از بزرگترین صنعت هایی است که در حال رشد بوده و اشتغال زایی زیادی هم در این منطقه و هم در مناطق مختلف کشور ایجاد نموده است. صادرات فرش ماشینی و دستبافت کاشان هم زمینه را برای ارزآوری و رونق اقتصادی ایجاد نموده که همگی تحسین برانگیز می باشد.

کارخانه کاشان قیمت خرید فرش ماشینی هزار شانه را همراه با تخفیف حدودا 30 درصدی در مقابل قیمت فرش در شهر فرش به فروش می رساند.

با حمایت از این تولیدات ملی و خرید فرش های ماشینی و دستباف خوب ایرانی می توانیم در رشد و رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشیم.

کیفیت فرش هزار شانه

برکسی پوشیده نیست که فرش ایرانی چه ماشینی و چه دستباف در جهان شهره بود و خریداران زیادی دارد. این محصولات با شانه و تراکم مختلف چون فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1200 شانه و سایر تولیدات در بازار های جهانی با تنوع در طرح و رنگ ارائه می شوند و مورد توجه و استقبال خریداران جهانی فرش هستند. بنابراین با خیالی راحت می توان این محصولات زیبا را خریداری نمود و از خرید فرش ترک یا چینی که در بازارهای داخلی هم تعدادشان رو به افزایش است اجتناب نمود.

کیفیت فرش هزار شانه یک کفه ترازو و قیمت فرش ماشینی هزار شانه طرف دیگر ترازوست که در مجتمع کارخانه فرش ماشینی کاشان قیمت ارزان و کیفیت بالا را به صورت همزمان به شما ارائه خواهیم داد.

فرش ماشینی هزار شانه

خرید اینترنتی فرش هزار شانه

قیمت فرش ماشینی هزار شانه ایرانی به علت اینکه در خود کشور به صورت کامل تمام مراحل تولید آن انجام می شود بسیار مناسب است. از طرفی تعداد تولیدکننده های فرش ماشینی زیاد است و وجود رقابت بین تولید کننده ها موجب افزایش تنوع در طرح و نقشه فرش ها و همچنین رقابتی و مناسب تر شدن قیمت فرش شده است. فرش هزار شانه کاشان یکی از محبوب ترین مدل فرش ماشینی در بازار است که به علت زیبایی و ظرافت و داشتن قیمت متعادل در شهرهای بزرگ و شهرستان ها مورد توجه زیادی قرار دارد.

خرید اینترنتی فرش 1000 شانه به صورت آنلاین باعث شده تا مشتریان از شهرستان های دور و نزدیک به راحتی به تمامی طرح های کارخانه های کوچک و بزرگ دسترسی داشته باشند و با تهیه مستقیم فرش از کارخانه ارزان تر از همه جا بتوانند فرششان را خریداری کنند.

محصولات فروشگاه اینترنتی فرش کاشان

همانطور که اشاره شد فرش ماشینی هزار شانه تراکم 3000 یکی از محصولات پر طرفدار می باشد که با نقشه های مدرن و کلاسیک در این مجموعه عرضه می شود. اما از دیگر محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان می توان فرش پانصد شانه، فرش 700 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه تراکم 4500 را نام برد که همگی مطابق با بالاترین کیفیت های جهانی تولید می شوند.

برای خرید فرش از فروشگاه اینترنتی فرش کافیست نقشه مورد نظرتان را در رنگ دلخواه انتخاب نمایید و عکس آن را به وسیله تلگرام و یا واتساپ برای ما ارسال نمایید تا در صورت لزوم عکس های دکوراسیون و یا نمای فرش از زوایای دیگر برایتان ارسال شود و همینطور قیمت فرش ماشینی هزار شانه و یا محصول انتخابی برای شما مشخص شود.

در این مرحله فاکتور فروش برای شما صادر شده و با پرداخت وجه بیعانه ای ناچیز می توانید فرش مورد نظرتان را سفارش داده و خریداری نمایید تا پس از تولید و بافت به آدرس پستی شما به صورت رایگان ارسال شده و پس از دریافت کالا وجه آن را بپردازید.

فرش ماشینی هزار شانه

فرش هزار شانه کاشان با قیمت

بسیاری از خریداران به دنبال مشاهده جدیدترین طرح های فرش ماشینی همراه با قیمت آن ها می باشند که باید به این نکته اشاره کرد لیست قیمت فرش ماشینی هزار شانه عرضه شده در این مقاله به صورت تقریبی بوده و بهتر است قبل از اقدام به سفارش کالا حتما جدیدترین لیست قیمت فرش ماشینی را از کارشناسان فروش این مجموعه جویا شوید.

در خصوص مدل های فرش 1000 شانه کاشان نیز باید گفت بسیاری از نقشه روز فرش ماشینی در قسمت های گالری محصولات و یا بخش های دیگر وبسایت فرش پرسان پارس قرار داده شده است اما اگر نقشه خاصی مد نظر شما می باشد می توانید عکس آن را برای ما ارسال کرده تا در خصوص بافت و تولید آن کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

لیست قیمت فرش ماشینی هزار شانه کاشان در ابعاد مختلف به شرح زیر می باشد:

ابعاد فرش هزار شانه

قیمت فرش ماشینی هزار شانه (تومان)

فرش 6 متری هزار شانه

1.550.000

فرش 9 متری هزار شانه

2.250.000 تومان

فرش 12 متری هزار شانه

2.950.000 تومان

فرش گرد و بیضی هزار شانه

در تماس باشید

قیمت فرش 1000 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر