09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 2 تير 1396 در ساعت 19 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هتل ها و تالار های لوکسی که در شهر های مختلف کشور فعالیت دارند، نوع دکوراسیون و چیدمان و نحوه سرویس دهی به میهمانان برایشان بسیار اهمیت دارد، چرا که این مجموعه ها زمانی بیشترین بازدهی را خواهند داشت که بتوانند رضایت بازدید کننده ها را به صورت تمام و کمال کسب نمایند، که این امر نیز با توجه به سخت پسند و حساس بودن مشتریان به سادگی تحقق نخواهد یافت.

یکی از مهمترین ابزار ها در دکوراسیون هتل یا تالار نوع فرش یا کفپوشی است که در فضاهای مختلف ورودی، راهروها، لابی و دیگر امکان مهم مرتبط با میهمانان استفاده می شود. معمولا در لابی هتل های بزرگ می توان با استفاده از یک فرش گرد یا بیضی بزرگ توجه بینندگان را جلب نموده و فضایی متفاوت و جذاب را به چشم میهمانان هتل هدیه نمود.

فرش گرد تشریفات هتل

در راهرو یا راه پله ها نیز از فرش رولی تشریفاتی استفاده می شود که عموما به علت جذابیت رنگ قرمز از فرش هایی با همین رنگ و با حاشیه کرم استفاده می شود. اما همانطور که می دانید امروزه هتل ها و تالار های بزرگ در فضای داخلی شان از یک ترکیب رنگ خاص و جذاب استفاده می کنند تا هتل تبدیل به یک مکان منحصر به فرد و به یاد ماندنی در دیده بیننده شود، لذا استفاده از فرش رول تشریفاتی با رنگ قرمز معمول شاید برای بسیاری از هتل ها جذاب نباشد و ترجیح دهند با یک کفپوش زیبا با رنگی متفاوت و طرجی خاص به استقبال میهمانانشان بروند. این موضوع از دید تولید کننده ا نیز پنهان نبوده و برای رفع نیاز این عزیزان اقدام به تولید فرش های هتلی خاص با با طرح و رنگ زیبا نموده اند که در بخش گالری فرش و موکت تشریفاتی در همین سایت می توانید نمونه های زیبای تولید شده را مشاهده نمایید.

جنس و قیمت فرش تشریفات هتل

فرش تشریفاتی که برای هتل، تالار و رستوران ها تولید می شود در کیفیت های مختلفی بافت می شود که هتل ها و تالار های لوکس و لاکچری معمولا بهتر است که مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات را تهیه نمایند.

موکت فرش های تشریفاتی تنها در زمینه رنگ های محدود قرمز لاکی و زرشکی با حاشیه کرم بافت می شوند و بیشترین خرید این محصولات را رستوران ها یا اماکنی که دارای فضای باز هستند و نمی خواهند هزینه زیادی را بابت فرشی که در این مکان به سرعت کثیف و خراب می شود بپردازند.

فرش تشریفاتی مرغوبی که در این سایت عرضه می شود با دو کیفیت تولید می شود. نوع اول 500 شانه اکریلیک می باشد که ارزان تر بوده و تنها در یک سایز و رنگ بندی وجود دارد، نوع دوم که به صورت 700 شانه با تراکم بالا تولید می شود در طرح و رنگ های زیبا و عرض های مختلف بافت می شود اما مشتری می بایست حداقل 50 متر طولی سفارش داشته باشد تا سفارشش انجام شود. اطلاعات کامل تر و نحوه خرید محصول را کارشناسان به صورت کامل از طریق تلفن های ارائه شده در سایت به خریداران توضیح می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر