09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش سجاده ای ویژه مساجد در کاشان به صورت انبوه تولید شده و در سطح کشور با قیمت مناسب توسط این مجموعه توزیع می گردد.

داشتن یک فضای منظم و زیبا در مسجد بسیار مهم است زیرا جاذبه محیط دلنشین و خوب همواره بهتر و بیشتر است و لذا هیئت امنای مساجد همواره تلاس دارند مساجد را با کمترین هزینه ممکن به بهترین شکل تکمیل کنند. فرش مسجد همواره مهمترین تجهیزات آن بوده است. در گذشته که مردم به صورت مستقیم به مساجد کمک می کردند، هر فردی یک فرش که در منزلش استفاده نداشت به مسجد هدیه می کرد. اما امروزه این روش برای مفروش نمودن مساجد بزرگ مناسب نیست و وجود طرح های مختلف از فرش ها در ابعاد متنوع موجب به هم ریختگی و نامنم شدن فضای مسجد می شود. لذا هیئت امنا ترجیح می دهند با جمع کردن کمک نقدی مردم فرش سجاده ای با طرح ساده و شبک تهیه کنند که علاوه بر استفاده برای نمازگذاران، به محیط مسجد هم نظم خوبی دهد و آن را مرتب کند.

خرید مستقیم فرش سجاده ای از کاشان

کاشان تولید انبوه انواع فرش سجاده ای را در ایران بر عهده دارد و اکثر خریداران فرش سجاده ای از این شهر برای تهیه محصول مورد نیازشان استفاده می کنند. دستگاه های مختلف بافندکی از 440 شانه گرفته تا 500 شانه و فرش 700 شانه و حتر دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه هم قابلیت بافت فرش سجاده ای دارند و لذا می توان این مدل فرش ها را با قیمت های مختلف تهیه نمود.

فرش سجاده ای

معمولا به خریداران فرش سجاده ای یک لیست قیمت کامل ارائه می شود که شامل جنس الیاف به کار رفته در فرش، شانه و تراکم و قیمت هر محصول می باشد و خریداران در شهرهای مختلف با توجه به فضایی که دارند، میزان هزینه ای که در اختیار دارند و همچنین فرهنگ و آداب و رسومی که دارند یک طرح و رنگ مشخص را برای فرش انتخاب می کنند. در این مجموعه فروش عمده انواع فرش سجاده ای خوب به صورت مستقیم با نصب رایگان برای متراژ های بالای 500 متر انجام می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر