09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1396 در ساعت 17 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش تشریفاتی که برای استفاده در تزیین و تشریفات هتل ها استفاده می شود و با نام فرش هتلی هم معروف شده است با قیمت خود در کاشان تولید و پخش می گردد.

یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب هتل به خصوص در هتل های لوکس مجلل بودن و داشتن تشریفات ویژه در داخل آن و خدمات اختصاصی می باشد و مشتریان این هتل ها بر روی این عوامل حساسیت بالایی دارند. این موضوع باعث شده تا هتل داران برای حفظ مشتریان خوب و جذب مشتریان جدید همواره در تلاش باشند تا خدمات و دیزاین متفاوت در هتل خود ارائه دهند.

یکی از تزییناتی که فضای هتل را تحت تاثیر قرار داده و تاثیر زیادی در دیزاین داخلی دارد، استفاده از فرش یا کفپوش خاص و متناسب با دکوراسیون می باشد. برخی هتل ها از موکت های معمولی استفاده می کنند و مکان های خاص بیشتر از فرش تشریفاتی آن هم در طرح و رنگ اختصاصی برای مفروش نمودن فضا استفاده می کنند.

فرش تشریفاتی که در ذهن مشتریان وجود دارد به همان طرح قرمز ساده با حاشیه کرم خلاصه می شود. اما این موضوع برای مکان های خاص و شکیل متفاوت است. برای مفروش نمودن یک مکان با فرش تشریفات خاص می توان یک طرح خاص و متفاوت را برای طراحی و بافت سفارش داد. وجود دستگاه های بافندگی مختلف که تولید فرش را با شانه و تراکم متفاوت و در رنگبندی گوناگون انجام می دهند باعث شده محدودیتی در زمینه تولید فرش با طرح و نقشه اختصاصی وجود نداشته باشد و هتل داران به راحتی طرح و نقشه دلخواه خود را برای بافت سفارش دهند.

البته چنین خدماتی را در هر شرکت و کارخانه ای نمی توان یافت. چرا که عمده تولید کنندگان ترجیح می دهند همان طرح و نقشه رایج فرش های خود را بافت نموده و سفارشات خاص بافت فرش های تشریفاتی معمولا نمی پذیرند.

در مورد تولید فرش های سفارشی چون فرش تشریفاتی تنها مجموعه پرسان پارس است که به صورت کامل و با کیفیت های مختلف تولید این فرش ها را انجام می دهد. یعنی هر رستوران و هتلی با هر بودجه ای که برای خرید فرش قرمز تشریفاتی در نظر داشته باشد می تواند در این مجموعه فرش مناسب با کیفیت و طرح و رنگ دلخواهش تهبه نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر