09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 فروردین 1398 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کناره گلیم راه پله که در منازل و مکان های عمومی و تجاری مصرف زیادی دارد برای پخش عمده با قیمت درب کارخانه از کاشان به سراسر ایران عرضه می شود.

در مکان هایی چون راه پله و راهروی منازل، هتل ها، مسافرخانه ها، سفره خانه ها و رستوران های سنتی معمولا استفاده از یک کفپوش ارزان قیمت و با دوام رایج است چرا که برای مفروش نمودن بخش های جانبی و کم اهمیت محیط استفاده از فرش گران قیمت رایج نیست، همین موضوع باعث محبوبیت و فروش بالای گلیم رولی یا همان طاقه گلیم در شهرستان های مختلف شده است. عمده فروشان، مغازه های عرضه موکت و فرش هم از گلیم ماشینی رول یا کناره گلیم برای فروش استفاده می کنند و بیشترین درآمدزایی را همین محصول برایشان دارد.

کاشان به عنوان پایتخت فرش و گلیم ایران انواع مختلفی از گلیم ماشینی 6 رنگ و 8 رنگ را به صورت 320 شانه و 350 شانه هم در سایزبندی و هم به صورت گلیم رولی از عرض نیم متر تا 4 متر تولید می کند. کشورهایی چون عراق و افغانستان هم عمدتا از گلیم های کاشان برای فروش استفاده می کنند و لذا این محصول در زمره تولیدات صادراتی ایران هم جایگاهی برای خود کسب نموده است. در این مجموعه تمامی اهتمام و تلاش ما این بوده که بهترین مدل های گلیم 6 رنگ و 8 رنگ را برای فروش داخلی و صادرات با تنوع خوب تولید نموده و قیمت رقابتی و مناسب را به مشتریان عزیز که خودشان هم صادرکننده هستند و یا پخش عمده این محصول را بر عهده دارند، ارائه نماییم.

کارخانه گلیم ماشینی مشهد

تولید عمده گلیم در دو شهر مشهد و کاشان انجام می شود. در مشهد به علت تقاضای بیشتر برای خرید گلیم ارزان معمولا تولیداتی با کیفیت پایین عرضه می شود و لذا خریداران گلیم ماشینی مرغوب عمدتا گلیم کاشان را برای خرید انتخاب می کنند. کارخانه گلیم ماشینی در کاشان زیاد است و همین امر باعث شده هم تنوع در طرح های گلیم ماشینی شش رنگ و هشت رنگ بیشتر باشد و هم تلاش شود قیمت پخش آن رقابتی و ارزان باشد، از سوی دیگر کیفیت هم در سطح بالاتری باشد. یکی دیگر از مزایای خرید گلیم کاشان موقعیت منطقه ای مناسب آن است که دسترسی آسان به تمامی شهر ها داشته و هزینه ارسال کمتری برای خریداران عمده دارد.

گلیم کناره

قیمت گلیم کویر کاشان

مدل های متنوع گلیم ماشینی که به دو شکل 8 و 6 رنگ تولید شده اند در این سایت قرار داده شده است. پرفروش ترین طرح های گلیم و فرش ماشینی کاشان که کیفیت بافت خوب و قیمت مناسب دارند توسط مجموعه پرسان پارس توزیع می شوند. گلیم کویر کاشان از مرغوب ترین نوع گلیم است که برای صادرات هم استفاده می شود. اندازه های مختلف گلیم رولی از عرض 30 سانتی متر گرفته تا عرض 4 متر و همچنین سایز های مختلف استاندارد و سفارشی در متراژ بالا در این مجموعه به صورت پیوسته تولید و در کشور توزیع می شود.

طرح های کامل از انواع جدید گلیم ماشینی رولی و یا در سایزبندی را می توانید در گالری سایت بخش گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ به صورت کامل مشاهده نمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی سایت طرح های تولیدی جدید مجموعه پرسان پارس را دنبال کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 3 کاربر