09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید کناره فرش تشریفاتی قرمز با کیفیت خوب و رنگ جذاب و زیبا این محصول تولید کاشان را برای صادرات با قیمت عمده مناسب نموده است.

رول تشریفاتی هم به صورت موکت و هم به شکل فرش با شانه و تراکم مختلف قابلیت بافت دارد. اگر شما خریدار عمده این محصول هستید و قصد تهیه آن در متراژ بالا را دارید می توانید با دست بازتری طرح و نقشه مورد نظرتان را انتخاب نمائید. در گالری فرش و موکت تشریفاتی این مجموعه طرح های متنوعی از این محصول قرار داده شده است که تعداد زیادی از این طرح ها سفارشی بوده و خود مشتریان طرح مورد نظرشان را برای بافت ارائه داده و طراحان ما در شانه و تراکم مورد نظر خریدار طرح را طراحی نموده و بافت آن انجام شده است.

فرش تشریفاتی در متراژ بالا از نظر قیمتی هم متنوع تر می شود. برای مثال اگر شما 200 متر رول فرش تشریفاتی نیاز داشته باشید می توانید از سایت های داخلی و خارجی عکس های زیبا و جذاب از این محصول را دانلود کرده و برای ما ارسال کنید و قیمت مورد نظرتان برای هر متر مربع را تعیین کنید. کارشناسان مجموعه بررسی می کنند که با توجه به هزینه ای که شما می توانید بابت هر متر مربع پرداخت کنید، شانه و تراکم آن را تعیین نموده و نوع جنس فرشی که برای بافت استفاده می شود را تعیین نموده و به اطلاع شما می رسانند.

با این روش مشتری می تواند هر طرحی که مد نظرش است را با کیفیت دلخواهش سفارش دهد و در نتیجه هم از طرح و نقشه فرش تشریفاتی و همچنین رنگبندی آن راضی خواهد بود، چراکه انتخاب خودش بوده و هم از قیمت آن رضایت خواهد داشته زیرا با قیمت مورد نظرش بافت فرش انجام شده است.

 

فرش قرمز تشریفات

نحوه سفارش فرش تشریفاتی

راهنمایی های بیشتر در مورد انواع جنس های موجود از فرش تشریفاتی، شانه و تراکمی که می توان فرش را بافت و تفاوت هر یک از محصولات با هم را کارشناسان فروش که همواره پاسخگو هستند، به شما ارائه می دهند تا خرید خوب و به یاد ماندنی داشته باشید. نمونه های سفارشی بافته شده از فرش و موکت تشریفاتی در این گالری را در بخش محصولات می توانید مشاهده نموده و برای انتخاب محصول ایده بگیرید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر