09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای به علت مصرف در متراژ بالا توسط مساجد عمدتا با قیمت عمده کارخانه ای در کاشان توزیع می شود.

همانطور که می دانید فرش محرابی که با طرح سجاده نماز طراحی و تولید می شود مخصوص مساجد و حسینه ها می باشد که برای نظم دادن به صفوف نماز و زیباتر کردن فضای این اماکن استفاده می شود. از آنجایی که در این مکان ها از کمک های مردمی برای مدیریت و هزینه ها بهر گرفته می شود. توانمندی مساجد مختلف با توجه به توان مردم هر شهر و منطقه متفاوت بوده و لازم است تولید فرش محرابی هم به صورتی باشد که در کیفیت های مختلف تولید آن انجام شود تا عرضه آن در قیمت های متنوع تری باشد و امکان خرید برای تمامی مساجد فراهم گردد.

از اینرو فرش های سجاده ای در کاشان به چند صورت بافت می شوند، بالا و پایین رفتن شانه و تراکم قیمت محصول را تغییر می دهد و همچنین نوع الیاف که در بافت فرش مصرف شده است هم می تواند تعیین کننده قیمت آن باشد. در حالت کلی مساجد بزرگی که دارای بودجه بالا هستند و عمدتا در مراکز شهرهای بزرگ هستند، فرش سجاده ای را در کیفیت بالا مثل 500 شانه و 700 شانه اکریلیک هیت ست تهیه می کنند و یا برعکس در شهرستان های کوچک یا روستا ها استفاده از فرش سجاده ای پلی استر 440 شانه و 500 شانه رواج بیشتری دارد.

به صورت کلی می توان گفت رنج وسیعی برای قیمت این محصول وجود دارد که یک خریدار معمولا از این رنجها اطلاعاتی ندارد و لازم است از مجموعه های عرضه کننده ای محصول لیست کاملی از انواع سجاده فرش محرابی و قیمت هر کدام دریافت نماید و سپس با توجه به متراژی که نیاز دارد و همچنین قیمت محصولات جنس مورد نظر را برای سفارش انتخاب نماید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر