09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سفره خانه ها یا سفره خانه های سنتی که دارای آلاچیق هستند معمولا پشتی فرش دیواری استفاده می شود که ظاهر سنتی و زیبا به فضا داده و قیمت عمده آن هم ارزان است.

پشتی فرش ماشینی یا دیواری دارای ابعاد استاندارد 50*100 هستند و بافت رویه پشتی فرش در کارخانه های تولید فرش ماشینی انجام می شود، عمدتا طرح های جدید رویه پشتی متناسب با نقشه های فرش است تا خریداران آن که عمدتا مصرف کننده ها هستند بتوانند آن را با طرح فرش خود همانگ نموده و تناسب خوبی در دکوراسیون خود ایجاد کنند. اما خریداران پشتی فرش دیواری فقط مصرف کننده های منازل مسکونی نیستند و در مکان های عمومی مختلف مثل مساجد و نمازخانه ها، سفره خانه و رستوران سنتی و... هم پشتی فرش تهیه می کنند، تفاوت نوع خرید بین اینها در نوع طرح و نقشه ای است که مورد نیاز مکان های عمومی می باشد، برای مثال در مساجد از روی نقشه همان فرش محرابی یا فرش سجاده ای پشتی فرش هم تولید می شود و یا در سفره خانه ها پشتی فرش هایی که طرح سنتی داشته باشند و قیمت تمام شده شان هم ارزان باشد بیشتر خریداری می شوند. بنابراین برای اینکه بتوان در حوزه فروش پشتی فرش نیاز مشتریان را به صورت کامل مرتفع کرد، لازم است علاوه بر تولید انواع طرح های جدید که برای منازل مسکونی مصرف می شود، مدل های سنتی و ارزان قیمت ویژه سفره خانه ها هم تولید کرد و یا برای مساجد به شکل اختصاصی تولید پشتی فرش طرح سجاده انجام شود.

با توجه به اینکه سفره خانه ها معمولا در بازار نمی توانند پشتی فرش طرح داخواه خود را با قیمت ارزان بیابیند، لذا در این گالری نمونه های مختلف از انواع پشتی فرش مخصوص سفره خانه و رستوران را برای این عزیزان ارائه داده ایم که قابلیت تولید در تیراژ دلخواه مشتریان و نقشه مورد نظرشان وجود دارد، قیمت محصولات هم به صورت عمده محاسبه می شود تا برای این عزیزان خریدی ارزان و اقتصادی باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر