09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به علت مصرف بالای پشتی فرش ماشینی جدید در شهرستان های مختلف سطح کشور، مجموعه پرسان پارس این محصولات را با قیمت عمده مناسب به صورت مستقیم از کاشان پخش می کند.

فرش ماشینی در ایران با عمری بیش از نیم قرن به فعالیتش ادامه می دهد در طول چند دهه که از فعالیت این صنعت در کشور می گذرد، انواع فرش و صنایع جانبی مرتبط با آن رشد نموده اند و علاوه بر اشتغال زایی، بهبود وضعیت اقتصادی، موجب خودکفایی کشور در صنعت نساجی شده اند. امروز انواع فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف، گلیم، پشتی فرش، گبه و گلیم ماشینی و فرش های فانتزی با طراحی و کیفیت مختلف در حال تولید و عرضه به بازار های سطح داخل و خارج از ایران می باشد. این موضوع باعث شده ما شاهد یک اقتصاد پویا و نبود بیکاری در مناطقی باشیم که این صنایع فعال هستند. شهر کاشان از بزرگترین مراکز تولید فرش ایران محسوب می شود و تمامی محصولات مرتبط با این کالا نیز در این منطقه در تیراژ بالا تولید شده و با قیمت خوب در کشور توزیع می شود.

پشتی فرش ماشینی کاشان

پشتی فرش ماشینی یکی از صنایع جانبی مهم کارخانه های فرش می باشد که رویه آن در کنار فرش 9 متری بافت می شود و بدین تریب از ایجاد پرتی و ضایعات در تولید فرش جلوگیری می شود. امروزه با بیشتر شدن تنوع فرش ها، تولید پشتی نیز با تعداد طرح و نقشه بیشتر و در زمینه رنگ های مختلف انجام می شود و این موضوع باعث شده خریداران راحتتر بتوانند این محصولات را متناسب با طرح فرش منزلشان انتخاب نموده و تهیه کنند. در این گالری نمونه هایی از نقشه های پرفروش پشتی را که در کیفیت 700 شانه، 1000 و همچنین 1200 شانه تولید می شوند، نمایش داده ایم. پخش کننده های عمده پشتی می توانند محصولات مورد نیازشان را به صورت مستقیم از مجموعه ما تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 2 کاربر