09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت و فرش تشریفاتی که عمدتا به شکل قرمز با حاشیه کرم یا طلایی ساده یا ورسچاه تولید می شوند به صورت عمده در این مجموعه توزیع می شوند.

فرش تشریفاتی از کفپوش های خاصی است که موارد مصرف زیادی در سراسر کشور دارد. از جمله این موارد می توان به به کار بردن آن در مراسمات عروسی و جشن های مختلف، قرار های رسمی دولتی یا خصوصی، هتل ها و تالار ها اشاره نمود. با توجه به اینکه هر کدام یک از این مکان ها دارای بودجه های مختلف بوده و می خواهند هزینه مشخصی را برای تهیه فرش تشریفاتی استفاده کنند، لازم است این محصول از نظر کیفیت و قیمت دارای تنوع باشد تا تمامی خریداران بتوانند محصول دلخواهشان را انتخاب کرده و خریدشان انجام شود. در مجموعه پرسان پارس برای رفع نیاز تمامی مشتریان تلاش زیادی شده و هم اکنون این مدل کفپوش با تنوع خوب عرضه می شود. انواع فرش تشریفاتی با شانه و تراکم مختلف از جنس پلی استر و اکریلیک که جنس خوب و رخ زیبا دارند، در کنار موکت های نازک و ضخیم تشریفاتی که قیمت مناسبی دارند در این مجموعه عرضه می شود که توانسته به خوبی نیاز خریداران را مرتفع نماید.

موکت فرش تشریفات قرمز حاشیه کرم

باغ تالار ها، رستوران های بزرگ، مراکز تجاری و هر مجموعه ای که برای جذاب تر نمودن فضا برای مشتریانش نیاز به یک تغییر زیبا در دکوراسیونش دارد می توانند از همین فرش تشریفاتی زیبا در ورودی یا بخشی از راهروی فضای داخلی خود استفاده نموده و تاثیر آن را در جذب مشتریان بیشتر و خشنودی بیشتر مراجعین مشاهده نمایند. این مجموعه پکیج کامل و بی نقصی از انواع محصولات تشریفاتی زیبا را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر