09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت فرش قرمز تشریفاتی با حاشیه ورساچه طلاکوب مخصوص استفاده در ورودی هتل ها و تالارها به صورت عمده در این گالری توزیع می شود.

فرش و موکت تشریفاتی مصرف تزیینی دارند و امروزه مدل ارزان این محصول یعنی موکت تشریفاتی با حاشیه ورساچه طلاکوب در اکثر مغازه ها و رستوران ها استفاده می شود. در واقع ارزان قیمت بودن موکت تشریفاتی ورساچه افراد بیشتری را به خرید آن تشویق نموده چرا که با صرف هزینه کم می توانند دیزاین مناسبی برای محل کار خود ایجاد نموده و نظر مشتریانشان را جلب کنند.

علاوه بر موکت تشریفاتی ورساچه طلاکوب مدل های دیگری از فرش قرمز تشریفاتی تولید می شود که هم رنگبندی و تنوع بیشتری دارند و هم به علت بالاتر بودن کیفیت، قیمت بالاتری نسبت به موکت معمولی دارند. هرچه شانه و تراکم فرش تشریفاتی بیشتر باشد، کیفیت و ماندگاری آن بیشتر و گران تر خواهد بود، لذا با توجه به نوع مصرفی که دارید می توانید نسبت به تهیه فرش قرمز مورد نظرتان اقدام کنید.

کارشناسان مجموعه پرسان پارس انواع مختلف فرش و موکت تشریفاتی را که توسط این مرکز تولید و توزیع می شود را با ذکر مشخصات کامل به شما ارائه می دهند و با توجه به نیاز و مصرفی که دارید بهترین محصول را به شما پیشنهاد می دهند. لذا قبل از خرید حتما با مشاورین مجموعه در رابطه با نوع محصولی که نیاز دارید مشورت نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. نمونه های زیبا و متنوع از انواع تولیدات فرش قرمز تشریفاتی شرکت فرش پرسان پارس را در گالری همین مجموعه مشاهده کنید و طرح های سفارشی خود را نیز می توانید برای بافت ارائه دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر