09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
انواع موکت و فرش تشریفاتی درجه یک محصول تالار و هتل های شیک را می توانید به صورت عمده و سفارشی در طرح و رنگ مورد نظر با قیمت خوب از کاشان تهیه کنید.
فرش و موکت تشریفاتی دارای انواع مختلفی از نظر نوع بافت، جنس نخ و طرح و رنگ می باشد. نوع بافت بستگی به اینکه چه فرش یا موکت باشد و اینکه چه شانه و تراکمی داشته باشد تعیین می شود و بر روی قیمت تاثیر گذار است. جنس نخ هم که مسلما تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارد، فرش را با نخ پلی استر، فریز هیت ست و یا اکریلیک می توان بافت، موکت هم که معمولا جنس bcf و اکریلیک دارد. طرح و رنگ در واقع به صورت مستقیم بر روی قیمت تاثیری ندارد. اما برای مثال یک فرش با مشخصات خاص را نمی توان با هر طرح و رنگی که انتخاب شود بافت. مثلا موکت فرش تشریفاتی تنها دارای دو رنگ قرمز و قهوه ای حاشیه کرم است. فرش پلی استر 500 شانه معمولا تنها با همان رنگ قرمز حاشیه کرم بافت می شود. اما فرش تشریفاتی که با کیفیت 700 شانه بافت شده باشد، محدودیتی در طرح و نقشه آن وجود ندارد و انواع فرش های سفارشی با طرح خاص را که مشتریان انتخاب کرده باشند می توان با دستگاه بافندگی 700 شانه که کامپیوتری و به روز است تولید نمود.
با توجه به مشخصات هر فرش تشریفاتی، قیمت آن تعیین می شود. مشتریانی که محصول ارزان قیمت مد نظرشان باشد عمدتا موکت یا موکت فرش تشریفاتی انتخاب می کنند و اگر جنس مرغوب تر و نقشه زیبا و متفاوت مد نظر خریدار باشد باید به سراغ فرش تشریفاتی 500 شانه و یا فرش 700 شانه برای خرید برود که تولید کننده بتوانند طرح و رنگ دلخواه او را طراحی و تولید کنند. معمولا بافت فرش سفارشی تشریفاتی که طرح و رنگ خاصی داشته باشد را مجموعه پرسان پارس در دو کیفیت 500 شانه یا 700 شانه می تواند انجام دهد و مشتری بر اساس قیمت هر محصول می تواند انتخاب کند که با چه کیفیتی برایش طرح سفارشی بافت شود.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر