09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های قرمز تشریفاتی کفپوش هایی زیبا مخصوص استفاده در ورودی راهرو، راه پله هتل و تالار ها و اماکن تجاری هستند که با قیمت عمده توسط این مرکز پخش می شوند.

استفاده از یک کفپوش مناسب در فضاهای تجاری از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه مشتریان بسیار حساس شده اند و تمامی فضای تجاری شما را زیر نظر گرفته و بررسی می کنند، اگر بتوانید با یک دکور لوکس و زیبا بازدید کننده ها را تحت تاثیر قرار دهید، قطعا در تجارت خود سود بیشتری بدست خواهید آورد. اولین و مهمترین چیزی که هر بازدید کننده ای از در ورود به محل کارتان مشاهده می کند، کفپوشی است که در ورودی یا راهرو و راه پله استفاده کرده اید. اگر از یک فرش قرمز تشریفاتی زیبا در ورودی استفاده کنید، در واقع مشتری را محترم شمرده اید و حس خوبی در او ایجاد نموده اید.

خریداران فرش قرمز تشریفاتی

در حال حاضر مشتریان عمده فرش تشریفاتی که از مجموعه پرسان پارس این محصولات را تهیه می کنند، مراکز مهم تجاری در شهرهای بزرگ هستند که این راز را کشف نموده اند و با ایجاد یک فضای لوکس و دنج برای بازدیدکننده ها خود را نزد مشتریان برند کرده اند. هتل ها و تالار های بزرگ، رستوران های درجه یک، مجالس مهم دولتی و فرودگاه ها از جمله مشتریان برجسته و مهم مجموعه پرسان پارس هستند که این رول های تشریفاتی را خریداری می کنند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر