09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای مخصوص مساجد و حسینه ها بافت می شود و با قیمت عمده مناسب در شهرستان های مختلف و همچنین کشور های اسلامی به فروش می رسد.

از زمانی که فرش های سجاده ای طرح محراب در کشور تولید شده اند. دیگر مساجد و حسینه ها از طرح های معمولی فرش کلاسیک برای مفروش نمودن فضا استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند از این فرش های اختصاصی برای فرش نمودن مسجد استفاده کنند. زیرا نظم بیشتر و زیبایی که این محصولات به فضا می دهد بسیار دلچسب و دلنشین است و جذابیت بسیار زیبایی در این مکان ها ایجاد می کند.

تا کنون اکثر مساجد بزرگ کشور به ویژه در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها با استفاده از سجاده فرش ها مفروش شده اند اما هنوز هم مساجد و حسینه های زیادی وجود دارند که به علت کمبود بودجه یا عدم اطلاع هیئت امنا با فرش های معمولی مفروش هستند و نیاز به این محصولات دارند.

جالب است بدانید فرش سجاده ای در کیفیت های مختلف تولید می شود و خریداران می توانند به راحتی با توجه به هزینه ای که در اختیار دارند از این محصولات زیبا برای مسجد شهر خود تهیه نمایند. قیمت محصولات بسیار متنوع می باشد و خریدار با توجه به شانه و تراکم و نوع الیافی که فرش دارد می تواند محصول مورد نظرش را انتخاب نموده و قیمت تمام شده آن را بر اساس بودجه ای که دارد تنظیم نماید. کارشناسان این مجموعه اطلاعات کامل تری را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر