09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های سجاده ای که با انواع طرح محراب ویژه برگزاری نماز با کیفیت مختلف در کاشان بافت می شود به صورت کامل در این مجموعه با قیمت عمده مختلف در اختیار خریداران و مساجد سراسر کشور قرار می گیرد.

سجاده فرش یکی از کفپوش های اصلی و رسمی مورد استفاده در حسینه هاف مساجد و مکان هایی است که در ادارات یا مدارس نماز برگزار می شود. با توجه به این موضوع که هر مسجد و حسینه ای با توجه به توان مالی مردم منطقه اش دارای بودجه ای مشخص است، لازم است تولید سجاده فرش هم در کیفیت های مختلف صورت گیرد تا خریداران این محصول از شهرهای مختلف راحتتر بتوانند اقدام به انتخاب و تهیه فرش مورد نظر برای مسجد محله خود کنند. لذا در این گالری به مشتریانی که قصد خرید این کفپوش را برای فضای مورد نظرشان دارند، یک لیست قیمت کامل ارائه می شود. که شامل مشخصات محصول اعم از شانه و تراکم، جنس الیاف مورد استفاده در بافت و نوع دستگاه بافندگی آن می شود و بر اساس همین مشخصات قیمت فرش هم بر حسب متر مربع تعیین شده و در اختیار خریدار قرار می گیرد.

مشخصات فرش سجاده ای و نحوه سفارش

توجه داشته باشید که عرض فرش سجاده ای 1.25 متر می باشد و قیمت هم بر اساس متر مربع ارائه شده است. بنابراین با محاسبه دقیق طول و عرض مکانی که در اختیار دارید، از خرید متراژ اضافه و پرداخت هزینه بیشتر جلوگیری نمایید. چراکه این محصولات متناسب با سفارش هر خریداری در طرح و رنگ دلخواهش طراحی و تولید می شود و بنابراین امکان مرجوع نمودن آن پس از خرید وجود ندارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر