09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش قرمز تشریفاتی کاشان که برای استفاده در هتل و تالار و مراسمات مختلف خریداری می شود با قیمت عمده مناسب توسط مرکز پخش پرسان پارس عرضه می گردد.

فرش های تشریفاتی برای مراسمات دولتی، جشن ها و فستیوال های مربوط به سینماگران، هتل، تالار و رستوران ها استفاده می شوند و جنبه تزیینی و تشریفات دارند. این محصولات در کیفیت های مختلف بافت می شوند و به همین دلیل از تنوع قیمتی بالایی هم برخوردار هستند و خریدار می تواند بر اساس نیازش نوع مرغوب و یا ارزان قیمت آن را تهیه نماید.

موکت و گلیم های تشریفاتی قیمت ارزان تری دارند و به این دلیل که این کفپوش ها معمولا در فضای باز استفاده می شوند، بیشترین فروش را همین موکت و گلیم ها دارند. اما هتل و تالارهای لوکس که برای فضای داخلی خود از فرش تشریفاتی استفاده می کنند معمولا از فرش های اکریلیک 700 و 500 شانه که مرغوب تر بوده و رخ بهتری دارند برای مفروش نمودن این اماکن استفاده می کنند. در مجموعه پرسان پارس این کفپوش ها با تنوع کیفیت و قیمتی کامل عرضه می شوند و مشتریان می توانند با توجه به نوع نیاز و مصرفی که دارند، یکی از انواع تولیدات مجموعه را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر