09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 7 بهمن 1398 در ساعت 11 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش سجاده ای کاشان با کیفیت درجه یک و قیمت عمده ارزان برای خرید مساجد و حسینه های سراسر کشور آماده ارسال می باشد.

مصرف بالای سجاده فرش در کشور موجب شده تا کارخانه هایی در کاشان تاسیس گردند که به صورت تخصصی تنها تولید فرش سجاده مسجدی را در کیفیت های مختلف داشته باشند تا خریداران و مصرف کنندگان این محصولات را از سراسر کشور جذب نمایند.

 فرش سجاده ای همانطور که از نامش پیداست دارای طرح سجاده برای نماز می باشد و مفروش نمودن مسجد با این نوع فرش موجب ایجاد نظم و هماهنگی بیشتری می شود و همچنین پوشش دهی مناسبی برای فضاهای جانبی و نامتقارن و قناس دارد.

کارخانه فرش سجاده ای که به صورت اختصاصی این نوع فرش را تولید می کند برای جذب تمامی مشتریان شانه و تراکم و الیاف مختلف برای بافت استفاده می کند به این معنی که اگر مشتری قصد خرید قیمت عمده فرش سجاده ای را داشته باشد، این امکان برایش فراهم شود که طرح مورد نظرش در شانه و تراکم پایین یا با الیاف ارزان تر انجام شود و بالعکس اگر برای مفروش نمودن یک مسجد بزرگ مشتری فرش با کیفیت، زیبا و با دوامی بخواهد بتوان شانه و تراکم سجاده فرش کاشان بالا و الیاف مرغوب را در بافت فرش به کار برد.

قیمت عمده فرش سجاده ای

شرکت سجاده فرش کاشان با در اختیار داشتن دستگاه های متنوع جهت تولید فرش مسجدی و نمازخانه ای انواع تولیدات خود را با قیمت عمده به سراسر کشور ارسال می نماید.

با توجه به اینکه مصرف کننده های فرش محرابی، مستقیما از مسجد یا حسینه با مجموعه ما ارتباط می گیرند و با توجه به متراژ بالای مسجد این محصول را به صورت عمده تهیه می کنند، تمامی قیمت های ارائه شده در این مجموعه برای سجاده فرش قیمت کارخانه بوده و ارزان می باشد و خریداران می توانند بر اساس بودجه ای که دارند، یک محصول مرغوب، زیبا و با کیفیت را با کمترین هزینه ممکن خرید کنند.

انواع فرش طرح سجاده کاشان

فرش سجاده در دو طرح کناره فرش نمازخانه ای و همچنین فرش جانمازی تولید می شوند که ابعاد هر محراب در حدود 125 در 62 سانتی متر می باشد و به همین دلیل انواع رول های فرش مسجدی با عرض 1.25 متر در کارخانه سجاده فرش کاشان تولید می شوند.

ارزان ترین قیمت فرش نمازخانه و مساجد را به راحتی می توانید از طریق شرکت سجاده فرش پرسان پارس با کیفیت درجه یک تهیه نمایید که در ادامه روش های ثبت سفارش را بیان خواهیم کرد.

از مهم ترین و پرفروش ترین طرح های سجاده فرش کاشان می توان، مناجات، آریا، بارگاه، عرفان، میثاق، سبحان را نام برد که به صورت فرش طرح محرابی 440 شانه، فرش نمازخانه ای 500 شانه و فرش سجاده ای 700 شانه تولید می شوند.

قیمت سجاده فرش کاشان

الیاف خاب سجاده فرش طرح محرابی

در تولید فرش طرح محرابی از سه الیاف اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester) و بی سی اف (BCF) در نخ خاب و دو الیاف پنبه (Cotton) و جوت (Jute) در تار و پود که سبب تفاوت قیمت عمده سجاده فرش کاشان می شود.

ویژگی های 3 نخی که به عنوان الیاف خاب فرش مسجدی می باشند به شرح زیر می باشد.

  • نخ اکریلیک: این الیاف بسیار نرم بوده و مقاومت زیادی در برابر حرارت، نور و کوبش دارد پس اگر مسجد و یا نمازخانه مورد نظرتان پاخور زیادی دارد سجاده فرش کاشان طرح محرابی اکریلیک گزینه مناسبی برایتان می باشد.
  • نخ پلی استر: این نخ سبک تر از اکریلیک بوده و امکان بافت در کیفیت فرش محرابی فرش 700 شانه باعث ارزان شدن قیمت عمده سجاده فرش با این کیفیت می شود.
  • نخ بی سی اف: این الیاف در فرش های ارزان قیمت و تراکم پایین استفاده می شود که قیمت بسیار ارزان تری دارد و جهت افرادی که قصد خرید فرش سجاده ای دست دوم را دارند بسیار مناسب می باشد.

خرید سجاده فرش کاشان از کارخانه

برای خرید سجاده فرش مساجد از کارخانه فرش ماشینی کاشان باید در ابتدا ابعاد مورد نظرتان را اندازه گیری نمایید و سپس با ترسیم کروکی حدودی آن را برای کارشناسان مجموعه ارسال نمایید تا متراژ فرش مسجدی مورد نیاز شما مشخص شود و سپس بر اساس قیمت عمده فرش سجاده ای، هزینه کل خرید فرش محرابی به شما اعلام می شود.

با خرید فرش طرح محراب از کارخانه کاشان علاوه بر امکان انتخاب طرح و رنگ های گوناگون می توانید کیفیت شانه و تراکم آن را با توجه به بودجه جمع آوری شده تعیین نمایید تا بافت و تولید فرش نمازخانه ای مورد نظر شما در کمترین زمان انجام شده و به مقصد شما ارسال شود.

مجموعه فرش پرسان پارس، تولید، ارسال، برش و نصب فرش محرابی را در محل شما انجام داده تا پوشش مسجد و نمازخانه مورد نظر شما طبق نقشه بوده و باعث زیبا شدن فضای مسجد شما شود.

همچنین اگر قصد استفاده از فرش های طرح محرابی را به عنوان پشتی فرش مسجدی داشته باشید به راحتی ست پشتی با فرش را می توانید در این مجموعه سفارش دهید.

قیمت عمده سجاده فرش

لیست قیمت فرش طرح محرابی کاشان

تغییر نرخ ارز و نوسان قیمت مواد اولیه بر روی قیمت عمده فرش سجاده ای کاشان تاثیر گذار بوده از همین رو لیست قیمت عمده سجاده فرش که در جدول زیر آمده است ممکن است دستخوش تغییراتی باشد، به همین منظور می توانید با شماره های زیر جهت ارتباط با کارشناسان در تماس باشید:

  • 03154753961
  • 09124602254
  • 09131629159

ردیف

شانه

تراکم

الیاف

قیمت (متر مربع)

1

440

750

بی سی اف

60.000-70.000

2

500

1000

پلی استر

110.000-120.000

3

500

2400

اکریلیک

160.000-170.000

4

700

2550

اکریلیک

185.000-195.000

سجاده فرش کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر