09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای طرح محرابی که در مساجد و حسینه ها برای مفروش نمودن کف استفاده می شود با قیمت عمده و تنوع در طرح و نقشه در این گالری توزیع می گردد.

امروزه تنوع تولیدات فرش ماشینی به حدی رسیده است که برای هر فضایی در منزل یا اماکن عمومی یک فرش خاص با طرح و نقشه و کیفیت مشخص تولید می شود. برای مثال فرش آشپزخانه، فرش کودک، فرش اتاق، فرشی که در پذیرایی استفاده می شود همگی می توانند متفاوت بوده و با نقشه متفاوت و کیفیت خاص خود باشند. در مکان های عمومی نظیر سفره خانه ها، نمازخانه ادارات و مدارس، مساجد و دانشگاه ها، تالار ها و هتل ها هر کدام فرشی خاص تولید می شود که مختص همان مکان می باشد.

در بین این همه محصولات متنوعی که در حال تولید می باشد، در ایران سجاده فرش محرابی که مصرف ویژه آن برای مساجد و حسینه ها است، به علت بافت مذهبی و اسلامی کشور، تولید و فروش بالایی دارد و حتی برای صادرات به کشورهای اسلامی عربی هم این محصولات در ایران تولید می شوند.

بودجه لازم برای تهیه فرش سجاده ای هر مسجد هم از کمک های مردم همان محله و شهر تامین می شود و لذا با توجه به اینکه در هر منطقه و شهری اقشار مختلفی از نظر قدرت و تمکن مالی وجود دارند، خرید سجاده فرش هم بر همین اساس متفاوت است. در شهرهای بزرگ معمولا فرش سجاده ای با کیفیت بالا برای خرید انتخاب می شود و قیمت عامل تایین کننده در انتخاب محصول نیست و در مقابل در روستاها و شهرستان های کوچک قیمت عامل مهم و اصلی در انتخاب و خرید فرش از سوی هیئت امنای هر مسجد می باشد.

سفارش فرش سجاده ای مساجد

با توجه به گستردگی خریداران فرش محرابی در کشور در مجموعه پرسان پارس تلاش شده تنوع محصولات از نظر کیفیت و قیمت بالا باشد تا هر خریداری با هر بودجه ای به راحتی بتوانند فرش سجاده ای مورد نظرش را تهیه نماید. لازم به ذکر است برای تعیین تعداد رول های مورد نیاز و متراژ دقیق داشتن یک کروکی کامل از مسجد یا حسینه بسیار مهم است و لذا برای کاهش هزینه های خرید از مشتریان عزیز تقاضا داریم اندازه گیری های دقیق را قبل از ثبت سفارش انجام دهند. چرا که هر محصولی به صورت سفارشی در ابعاد و متراژ مورد نظر شما بافت شده، برش و دوخت داده می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر