09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش ماشینی درجه یک با توجه به رنگبندی، کیفیت بافت و نوع طرحش تعیین شده و با قیمت عمده مناسب در این گالری به مشتریان داخل و خارج کشور عرضه می شود.

تابلو فرش خوب دارای مشخصه هایی است که موجب می شود خریدار متقاعد به خرید آن شود. اولین و مهمترین ویژگی برای تابلو فرش یا هر محصول دیگری ظاهر آن است که می تواند مشتری را جذب یا دفع کند. در بازار تابلو فرش ماشینی که ترکیب رنگ زیبا و مناسبی داشته باشد، شانه و تراکم بالا و در کل ظاهری جذاب داشته باشد، فروش بیشتر و بهتری دارد. لذا تمامی تلاش فروشندگان این محصولات این است که بتوانند تابلو فرش زیبایی تهیه کنند که قدرت جذب مشتری بیشتری داشته باشد. دومین آیتمی که در هنکام خرید برای مشتری مهم بوده و منجر به خرید یا منصرف شدن خریدار می شود، قیمت محصول می باشد. در بازار رقابتی امروز حتی اختلاف قیمت اندک هم ممکن است باعث کاهش فروش یا افزایش آن شود.

خرید و صادرات تابلو فرش ماشینی

بنابراین اگر میخواهید در حوزه فروش موفق باشد این دو گیزنه که در فوق را حتما مد نظر داشته باشید علاوه بر آنچه گفته شد، تبلیغات مناسب، برخورد خوب و در دسترس بودن برای خریدار هم می تواند در افزایش فروش شما تاثیر زیادی داشته باشد. در این گالری تلاش شده محصولاتی متنوع، زیبا و ارزان قیمت به فروشندگان تابلو فرش ماشینی در سطح کشور عرضه شود. این محصولات همچنین برای صادرات نیز مناسب هستند و تجار ایرانی در داخل و خارج از کشور می توانند برای داشتن سود خوب از این محصولات برای صادرات بهره مند شود. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر