09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید ساده باف برای استفاده در فرآیند چاپ عکس استفاده می شود، این محصول در ابعاد مختلف در این مجموعه برش خورد و ریشه می شود و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

برای اولین بار چاپ عکس روی تابلو فرش توسط شرکت های بازرگانی پخش تابلو فرش ماشینی تست شد. آزمایشان زیادی بر روی انواع فرش سفید اکریلیک و پلی استر در شانه و تراکم مختلف انجام شد تا بهترین محصول مناسب برای این عملیات و همچنین شرایط دما و زمان لازم برای این فرآیند به صورت دقیق محاسبه شد. هدف از تولید این محصولات این بود که محدودیت تعداد رنگ در تابلو فرش های بافتی رفع شده و همچنین نیاز به طراحی برای تهیه هر تصویری نباشد. پس از آزمایشاتی که صورت گرفت مشخص شد مناسب ترین فرش سفید برای چاپ، فرش ابریشمی یا همان پلی استر است که به صورت 1000 شانه با تراکم 3000 تولید شده باشد. با جا افتادن این محصول در بازار افراد مختلف در حوزه تولید این تابلو فرش ها وارد شده اند که به علت نداشتن اطلاعات کافی فرش سفید در شانه و تراکم پایین یا با جنس اکریلیک تهیه می کنند که معمولا تصاویر چاپ شده در این حالت کیفیت و جلوه لازم را ندارد.

پخش بهترین تابلو فرش سفید

با توجه به افزایش تعداد افرادی که وارد حوزه چاپ تابلو فرش شده اند، لازم است فرش سفید خام مورد نیاز برای این افراد تامین شود. از آنجایی که اکثر افرادی که وارد این فعالیت می شوند، تجربه قبلی در مورد فرش ندارند، لازم است از راهنمایی مشاورین مجموعه بهره مند شوند تا بهترین محصول مناسب را برای کارشان تهیه کنند. در این مرکز انواع فرش سفید پلی استر و اکریلیک سفید عرضه می شود، اما همانطور که در فوق ذکر شد مناسب ترین فرش همان هزار شانه پلی استر می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر