09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 19 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید تابلو فرش ساده بافت سفید به صورت عمده برای تامین نیاز مشتریانی که در حوزه چاپ عکس روی تابلو فرش فعالیت می کنند در این مجموعه انجام شده و فروش محصولات حتی در تعداد نمونه هم با قیمت عمده محاسبه می شود.

در تولید فرش ماشینی هشت الی ده رنگ استفاده می شود. اگر محصولی با تعداد کمتر یا بیش از این تعداد رنگ طراحی شده باشد قابلیت بافت به صورت ماشینی را ندارد و می بایست نقشه آن تغییر کند. در تولید فرش این موضوع محدودیت چندانی ایجاد نمی کند، چراکه طرح های فرش را می توان با همین تعداد رنگ نیز به زیبایی طراحی و بافت نمود و حتی وجود تعداد بیشتر رنگ حتی ممکن است موجب شلوغ شدن نقشه و ظاهر ناخوشایند در فرش شود. اما این موضع در تابلو فرش کاملا برعکس بوده و این امر یک محدودیت بزرگ در طراحی منظره و ها نقشه های اروپایی ایجاد نموده است. سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش هم که توسط مشتریان ارائه می شود، در بافت به صورت ماشینی معمولا رضایت بخش نیست. وجود این مشکلات در طراحی و تولید تابلو فرش های چاپی موجب شد تا مهندسین فعال در حوزه تولید تابلو فرش با ابتکاری جدید از روش چاپ عکس روی تابلو فرش استفاده کرد و مشکل تعداد رنگ محدود در بافت فرش را حل کنند.

عرضه تابلو فرش خام سفید برای چاپ

در حال حاضر با استفاده از همین روش چاپ افراد زیادی اقدام به تولید تابلو فرش در شهرهای مختلف کشور نموده اند و مشتریان زیادی را نیز جذب کرده اند. این مجموعه برای کمک به این عزیزان بهترین نمونه فرش خام مورد نیاز برای فرآیند چاپ را تولید نموده و به صورت عمده در اختیار افرادی قرار می دهد که دستگاه چاپ دارند و در این حوزه فعالیتشان را آغاز کرده اند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر