09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 23 آذر 1396 در ساعت 11 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفید خام که به شکل ساده باف در کارخانه فرش ماشینی تولید می شود، جهت چاپ انواع عکس شخصی، منظره و آیه استفاده می شود و در این گالری به شکل عمده در سطح کشور توزیع می گردد.

تولید فرش ساده باف سفید به تازگی در کارخانه های فرش ماشینی آغاز شده است. این محصول به دنبال استقبال زیاد هموطنان از تابلو فرش های چاپی تولیدش رونق گرفت و در حال حاضر حجم وسیعی از نیاز همکاران فعال ما در حوزه چاپ عکی روی تابلو فرش توسط این مجموعه و به کمک کارخانه های بزرگ تامین می شود. همانطور که می دانید در فرآیند چاپ فرش های ساده بافی که دارای الیاف پلی استر یا همان ابریشمی باشند، کیفیت بهتری داشه و محصول زیبا و جذاب تری از این مدل فرش ها تهیه می شود. لذا در این گالری هم سعی شده فرش ابریشمی با بیشترین شانه و تراکم برای این منظور به مشتریان معرفی گردد. البته افرادی که قصد دارند از فرش ساده باف اکریلیک برای چاپ استفاده کنند هم می توانند نمونه های تولید شده با این الیاف را نیز خریداری نموده و پس از انتخاب محصول مورد نظرشان در تعداد مورد نیاز خود سفارششان را ارائه دهند.

با توجه به تجربه ای که در زمینه توزیع فرش خام سفید و همچنین چاپ عکس روی تابلو فرش با الیاف مختلف داریم، پیشنهاد ما به شما استفاده از فرش سفید ساده باف ابریشمی برای فرآیند چاپ می باشد که زیبایی و جذابیت بیشتری به طرح می بخشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر