09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع پشتی فرش درجه یک ماشینی با طرح و نقشه مختلف بافت شده و با مواد مرغوب پر می شوند در این  سایت با قیمت عمده مناسب توزیع می شود.

رویه پشتی فرش در کاشان توسط کارخانه های مختلف تولید می شود. شرکت های تولیدی برای کامل شدن عرض دستگاه بافندگی وقتی فرش 9 متری تولید می کنند، ناچار هستند کنار آن به اندازه عرض نیم متر رویه پشتی و یا تابلو فرش تولید کنند. شرکت هایی که رنگبندی ما مناسبی برای تولید تابلو فرش ندارند، معمولا پشتی را که فروش راحتتری هم دارد کنار این فرش نه متری بافت می کنند. رویه ها پس از بافت، توسط شرکت های بازرگانی خریداری می شوند و فرآیند پر کردن و دوخت توسط این مجموعه ها انجام می شود. پس از آن این محصولات توسط عمده فروش ها و پخش کننده های شهرستان های مختلف کشور از مجموعه های بازرگانی خریداری می شود و به دست مردم می رسد.

در حال حاضر به علت افزایش تنوع طرح و نقشه در بافت فرش، پشتی فرش ها نیز بسیار متنوع و زیبا شده اند و مشتریان به راحتی می توانند، فرش و پشتی منزلشان را ست کنند. علاوه براین شرکت های بازرگانی برای حفظ مشتریان، پشتی ها را با مواد مرغوب تری پر می کنند و تلاش می کنند قیمت عمده مناسب و رقابتی به خریداران خود که اکثرشان خود، فروشنده هستند، ارائه دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر