09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای نقش محرابی برای استفاده در حسینه و مسجد و نمازخانه ها در کارخانه های بزرگ کاشان تولید شده و با قیمت عمده مناسب در این گالری ارائه می گردد.

مساجد یکی از مهمترین مکان های مذهبی برای مسلمانان هستند و در تمامی شهر ها و کشور های اسلامی توجه ویژه ای به این اماکن می شود. بزرگ و دلباز بودن فضا، داشتن تجهیزات مناسب اعم از فرش، پشتی و سایر لوازم مورد نیاز بنا شدن در بهترین مکان برای دسترسی راحت اکثریت مردم به آن جزء ویژگی های مهم مساجد به شمار می رود که هیئت امنا و خود مردم به این امر توجه ویژه ای دارند.

در کشور های عربی به این نکات توجه بیشتری می شود و هزینه های هنگفتی هم صرف زیبا سازی مساجد می شود، چنانچه می دانید بزرگترین فرش سجاده ای یکپارچه جهان در مسجد ابوظبی امارات آن هم به صورت دستباف استفاده شده است. فرشی که توسط 80 بافنده بافت شده و پروژه بافت آن را سهامی فرش ایران به انجام رسانده است.

قیمت خرید سجاده فرش نقش محرابی

آنچه به عنوان فرش مسجد شناخته می شود و در اکثر مساجد مورد استفاده قرار می گیرد، رول هایی با نام فرش نقش محراب یا سجاده فرش هستند که با دستگاه های بافندگی به صورت ماشینی در شانه و تراکم مختلف تولید می شوند و تقریبا در تمامی حسینه ها و مساجد امروزه از این مدل فرش سجاده ای استفاده می شود، زیرا بافت این محصولات در شانه و تراکم مختلف موجب شده تا تنوع قیمتی خوبی هم داشته باشند و در مساجد شهرستان ها و شهرهای بزرگ و حتی روستاها به راحتی بتوان با بودجه های مختلف مناسب ترین قیمت از این محصولات را تهیه نمود.

بنابراین پارامتر قیمت در تهیه فرش سجاده ای کاملا منعطف بوده و مشتریان و خیرین عزیز می توانند با توجه به بودجه ای که دارند و فضایی که لازم است مفروش گردد مناسب ترین نوع فرش محرابی را انتخاب نمایند. در کاشان که کارخانه های بزرگ تولید سجاده فرش مساجد فعالیت دارند تهیه عمده این محصولات ارزان تر هم خواهد بود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر