09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مدل های مختلف از انواع فرش تشریفاتی زیبا مخصوص هتل و تالار های درجه یک و لوکس کشور در این گالری با قیمت خرید خوب تولید می شود.

فرش تشریفاتی یک فرش خاص جهت بهبود و ارتقای دیزاین داخلی و ورودی هتل و رستوران و تالار می باشد که لازم است در انتخاب آن به خصوص در اماکن لوکس و مهم دقت لازم انجام شود. فرش تشریفاتی که در حال حاضر در اکثر اماکن مرسوم است دارای رنگ قرمز ساده با حاشیه کرم و یا ورساچه است که در مکان های معمولی بیشترین مصرف را دارد، اما اگر شما صاحب یک هتل یا تالار بزرگ هستید و یک دکور متفاوت و جذاب در نظر دارید که هر بیننده با یک بار دیدن فضای داخلی هتل آن را برای همیشه به خاطر بسپارد انتخاب مدل، طرح و رنگ فرش که دید زیادی دارد اهمیت زیادی خواهد داشت لذا پیشنهاد می کنیم از انواع فرش و موکت تشریفاتی که توسط این مجموعه به سفارش هتل ها و رستوران های مختلف طراحی و تولید شده است حتما دیدن نمایید. می توانید از عکس های هتل های خارجی هم ایده بگیرید و یک طرح جدید و متفاوت را برای بافت انتخاب نمایید. طرح مورد نظرتان را جهت بررسی به کارشناسان ارائه دهید تا در صورت امکان طرحی و بافت آن طرح به صورت سفارشی برای هتل یا تالار شما انجام شود.

پروژه مفروش نمودن مکان های دولتی، خصوصی و تجاری زیادی را در مجموعه پرسان پارس انجام داده ایم که نمونه های ارائه شده در گالری سایت گواهی بر آنچه تا کنون در این زمینه تولید نموده ایم می باشد. شرکتی که به این صورت و کاملا تخصصی در زمینه تولید فرش و موکت تشریفاتی وارد شود در حال حاضر وجود ندارد و بیشترین تنوع و مناسب ترین قیمت ها را در سایت پرسان پارس دریافت خواهید نمود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر